Gå til innhold

jeg er så redd for at d ikke er sambo som er far.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg var så dom å var utro i november..jeg angrer så enormt mye på det, men er ingenting eg kan forandre på nå. jeg går rundt med en angst på at barnet i magen min ikke er sambo sitt.

etter jeg var utro, så fikk jeg mensen altså, helt i slutten av november. denne varte litt ut i desmber( tilsammen ca 8dager) jeg fant ut jeg var gravid i slutten av desember da. og skal nå være i 16uke.

men, tenk om jeg ble gravid i november, men fikk mensen likevel, og er 4 uker lenger på vei(altså 20 uker)`

ville ikke legen ha merket det da når han vurderte størrellsen på livmoren min???

Fortsetter under...

Jo, så tidlig hadde de nok merket om du var 16 eller 20 uker på vei, fosteret vokser jo utrolig fort, så jeg vil absolutt tro at de hadde sett forskjell på så mange uker.

Og du sier at du hadde mensen mellom, jeg ville slappet helt av. De få som jeg har hørt om som har "mensen" når de er gravid, har en unormal, kort mens. Hvis du har blødd vanlig mens i ca 8 dager kan jeg ikke tro at det ville vært nok slimhinne i livmoren din til å holde på et foster.

Jeg ville i hvert fall ikke tvilt på farskapet om jeg var deg. :)

hei HI her:) tusen takk for svar. ja jeg trodde det ville vært lett å se om jeg var 4 uker lenger, og da jeg var på 1ste kontroll hos legen, da jeg var 7 uker, sa legen at livmoren var liten og jeg var ca 7-8uker...

ja jeg hadde vanlig mensen, men den kom 2 dager før tiden...jeg hadde også festesmerter på dag 24 den neste syklusen som jeg ska ha lbitt gravid om jeg er 16uker. pluss alle symptomene stemmer ifølge ukenr...men allikevel, tanken og frykten gnager så fælt i meg..

Du må se objektivt på det, du fikk jo mensen! Og det er jo et sikkert tegn på at en ikke er gravid! Og spes når du blødde så lenge også..

Og for det andre, så vil jeg absolutt tro at den som tok ultralyden ville sett forskjell på et foster som var 7 uker og 11 uker!

Jeg får en følelse av at du tenker deg til dette fordi du har dårlig samvittighet fordi du var utro? Hvordan er samboeren din da? Har du vurdert å fortelle han hva som skjedde?

jeg ville sagt hva jeg hadde gjort.. vet de kan ødelegge mellom dere, men tenk om de sku skje babyen noe, og den trenger blod eller noe av faren, og de ikke er han som er faren.. de må no vere en fæl måte å få vite de på... og de er faktisk vanlig å ha mensen første mnd du er gravid.. men opp te deg.. lykke til med hva du ska gjør og håper samboeren er faren til babyen.. og sier ikke dette for å ver stygg med deg.. og de ska veldi mye til for å ta 4 uker feil, så tror samboeren din er faren, men håper du har lært... en kommer aldri ustraffa fra utroskap... når alt de e sagt, og du liker ikkje svaret mitt så kan eg si min samboer var utro mot meg, og no har me ei datter i lag og har de supert.. han kan tilgi deg vettu.. masse lykke til...

Annonse

Jeg har ikke vært på UL ennå...legen har bare kjent på livmoren "vaginalt" liksom....

Jeg kan ikke fortelle sambo om hva jeg har gjort, desverre....Jeg sliter med dårlig samvittighet, og også kanskje med det at jeg egentlig er forelska i han jeg var utro med...jeg har ligget å grått over han og vært fortvilet over at jeg nå er gravid med sambo, og ikke bare kan gå fra han til fordel for han andre sånn uten videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...