Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive den følelsen...

Gjest

Anbefalte innlegg

...du får når du ser på dine sovende barn?

"Alle tykkjer best om sine", pleide farmor å si. Og det er jo sant :)

Vi synes jo alle at våre unger er de fineste, det begynner allerede på fødestuen. Du triller rundt på ungen din og smugtitter i andres traller og tenker: "Min er finere enn den, den, den og den."

Det blir jo ikke bedre med årene: "Joda, min har kanskje litt tettsittende øyne, eller litt tykk mage, men se det håret!"

Men når barnet ditt sover trygt og godt i sengen sin, og du står med tårer i øynene og nyter synet:

Hvordan vil du beskrive den følelsen overfor noen som aldri har født et barn?

Fortsetter under...

Godt spørsmål..!

Gravid, sliten og kort lunte for tida, og så har to åringen begynt å komme i senga vår om natta... For trøtt til å gjøre noe med det, så der ligger hun og hoster, legger seg på tvers, sparker, stanger, klenger, utrolig irriterende, men så blir jeg bare liggende å se på henne mens hun sover (og ikke jeg!!) og syns hun er verdens herligste og så nyydelig :)

Legger henne IKKE tilbake..... :)

Den kan ligne på den følelsen man har i et brøkdel av et sekund når man svarer ja til mannen under bryllupet... men det er bare nesten for å se sin egen sovende unge er enda bedre enn det!!!!!! Du trodde du visste hvordan det var å elske helt til første gang man kiker på sitt nyfødte barn...

Mener oxo at dette ikke kan forklares.. :)

Husker jeg ble nesten sjokkert over følelsene som veltet over meg, d var vel nesten som om hjertet "rant over".. hehehe..

Og da jeg ble gravid med nr. 2 så var jeg alvorlig bekymret; man kan da ikke føle SÅ sterkt for flere vel..??..

Men jo da !! Akkurat d samme :)))

Og jaggu ble d ikke slik med nr. 3 oxo !!

Er d rart jeg har lyst på en til..??.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...