Gå til innhold

Hei alle dere modne flotte damer!

Nilla43

Anbefalte innlegg

Lager en skravletråd igjen, jeg - for nå syns jeg det har vært litt stille igjen her. Hvordan har dere det? Er formen fin?

Har nå passert 14 uker, duotesten er vel overstått (med kjempefint resultat) og jeg kjenner at kvalmen begynner å slippe taket. Brekker meg fortsatt litt, men det er ikke hele dagen som før. Magen begynner å føles litt hard som en fin gravid mage skal kjennes - og ikke blaut og fleskete som den har gjort en stund nå :-))) Skal bli utrolig deilig å få "slippe ut magen" - nå begynner venner og kjente å vite om det, og det føles godt. Har dukket opp et par-tre gravide venninner også, og det er kjempegøy å ha noen å gå gravide sammen med og ikke minst få potensielle trillevenninner!

Ellers så fikk jeg ikke jobben som "alle" trodde jeg skulle få - tok en ukes tid å svelge den skuffelsen. Gikk litt i kjelleren da, gitt. Men nå føles det lettere - ser frem til permisjonstiden, og så får jeg finne ut da hva jeg vil gjøre videre. Min nåværende jobb er iallefall ikke et blivende sted - trives ikke. Men - skal klare å holde ut noen mnd til!

Ha en kjempefin dag jenter:-)))

Fortsetter under...

Synd med jobben octobaby, men da får vi tro du har noe enda bedre i vente når permisjonstiden er over :) Det liker jeg å tro når ting ikke går som jeg helst vil i øyeblikket. :)

Jeg var på UL i går (8+3) og så et fint lite knøtt med hjerte som banket og som vinket med bitteliten hånd :) Skikkelig herlig. Ellers er formen meget sjaber, skikkelig kvalm og elendig, hadde det ikke vært for sea-band ville jeg ikke kunne gått på jobb i det hele tatt. Skal ha stor bursdag for poden (5årskarnevalsbursdag) på fredag og lurer på hvordan jeg skal klare å bake sjokoladekake..urk..får bite tennene sammen. :D

Har fortalt det til nærmeste familien nå, og det er deilig! Gleder meg til det har gått et par uker til så det kan bli helt offisielt :)

Ha en finfin dag alle sammen.

Hei hei!

jeg er her inne av og til,men mest på tvillinger og flerlinger,ingen av forumene er veldig aktive.Selv er jeg aktiv i perioder/sammen med hvordan formen er.jeg får så vondt i halebenet av å sitte her for lenge,og kynnere i fleng(er 29+3 med trillinger)men jeg blir fort lei av å sitte foran pc:en pga vondtene ;).

Som sagt formen går opp og ned,i natt var en vond natt med minimalt med søvn,verk i ene hoften og urolige bein,magen er allerede veldig stor og tung,så jeg kan vel ikke vente annet fremover,men men,nå nærmer det seg den store dagen:),ska ta keisersnitt om 5-6 uker(hvis de ikke kommer før)

så nå prøver jeg å forberede,og gjøre klart det jeg kan,mens jeg enda kan klare det;) her er en dunge med klær som må brettes og legges på plass,det blir litt mer når det er 3 små i vente;))

Nå skal jeg sette meg i solveggen på verandaen :)),vi har fått påskeværet nå her oppe i Troms,passer bra nå når ungene har vinterferie:)

Ha en nydelig dag jenter:))

Hei :-)

Sitter på jobb og ser på sola utenfor. Nydelig vær her i nord idag. :-)

Synd med jobben, Octobaby, men som sagt her nede, dukker nok opp noe bedre! :-) Jeg søkte også jobb like før jul, var også kjempeinnstilt på jobb-bytte. Men fikk heller ikke jobben. Og ble gravid like over jul, så er egentlig helt greit nå, selv om skuffelsen var stor med det samme...

Ellers er jeg 10+6 eller noe deromkring idag. Formen er fin. Er trøttere enn vanlig, oppdaga plutselig at det var "sex og singleliv" på tv igårkveld, og det var IKKE det jeg hadde begynt å se på, hehe.

Hadde en ekkel episode i forrige uke, da jeg var sikker på at jeg skulle miste, mye blod og koagler, men etter ul hos gynekolog der alt så fint ut, og det at blødningen ga seg, klarer jeg mer og mer å slappe av nå. Har tatt det HELT med ro i helga, og har ikke en fysisk krevende jobb, så er tilbake der fra igår.

Duotest i Trondheim 27 mars er neste mileæpæl, bortsett fra 1. kontroll hos lege (velger det) i neste uke. Håper alle mål og prøver ser fine ut, slik at vi kan senke skuldrene enda etpar hakk og også begynne å fortelle om graviditeten.

Ha ei fin uke, jenter!

Klem

Hei, alle sammen!

Kos med ny skravletråd, og fint å høre om smått og stort fra dere!

Jeg er bare åtte uker på vei, og har så lite plager at det nesten ikke er til å tro! Tidligere har jeg pleid å være kvalm (med stor K og mange a-er...), men denne gangen er det helt annerledes. Derfor føler jeg meg "litt" rar (ironisk) som bekymrer meg for om noe er galt, siden jeg har så få plager... Jeg må faktisk le høyt av meg selv :-D

Det jeg merker best av endringer, er at jeg kan ta lettere til tårer enn jeg vanligvis gjør. Er det flere enn meg der ute som er truende til å gråte for nesten ingen ting?

Formiddagene her i nord går med til jobb, og ettermiddagene er ofte travle med å følge opp ungene med lekser, trening o.l. I ettermiddag har jeg innredet et av rommene i huset, en tidligere bod, og som som nå har blitt et nydelig lite gjesterom. Jeg er så fornøyd!!! Vi har ganske nylig malt og lagt nytt gulv, og i ettermiddag har jeg stullet og stelt med gardiner og pynteputer - og nå gleder jeg meg til samboer kommer hjem og får sett forandringen!

Jeg ønsker dere alle en fin kveld, og en flott dag i morgen!

Det var sannelig på tide med en ny skravletråd ja :-)

Synd med jobben, Octobaby, men det var nok ikke den du skulle ha - det dukker opp noe bedre etterhvert skal du se!

Jeg selv mistrives til de grader i min jobb, men tenker å holde ut til permisjonen, så får jeg heller begynne å søke nye jobber mot slutten av permisjonen.

Jeg er nå 16+2, Duotest overstått med kjempeflott resultat. Har såvidt begynt å kjenne noen små bevegelser, og magen har kommet de siste par ukene.

Bortsett fra litt bekkentrøbbel er jeg i storform, for mitt vedkommede er det sant at 2. trimester er den beste tiden. Har fått energien tilbake og er ikke lenger trøtt hele døgnet.

"Alle" vet at jeg er gravid, og vi får utrolig mange positive tilbakemeldinger. Familie og venner gleder seg veldig, og navneforslagene hagler inn ;-)

Nå når de verste bekymringene har roet seg litt, nikoser jeg meg med graviditeten. Syns det er en fantastisk deilig tid.

Ha en fortsatt fin dag!

Annonse

Hei igjen!

Kjærlighetsfrøene; så spennende det må være å gå med tre i magen! Fantastisk! Får håpe de blir der inne lengst mulig da - det er vel det beste for dem, selv om det sikkert blir fryktelig tungt for deg. Masse lykke til fremover!

Ja håper jo at en bedre jobb dukker opp - som sagt så trives jeg ikke i det hele tatt der jeg er nå, og det er utrolig travelt. Trenger mer å "bryne" meg på - har for lite utfordringer, og i tillegg trives jeg ikke med folkene her. Er jo utrolig viktig å trives på jobben - det meste går fint hvis jobben er bra!

Er også begynt å kose meg med graviditeten, selv jeg akkurat nå føler det er en sånn overgang fra å kunne skjule det under klærne til at magen plutselig popper frem! Er ikke heeeelt komfortabel med det ennå, og sliter med å kle på meg hver morgen. Hjeeelp!!! Bare på noen dager nå så føles det helt annerledes. Sjefen vet jo om det, men ikke de andre, så jeg lurer fælt på når jeg får det første spørsmålet...:-)

Så gøy med bevegelser, Chezka - gleder meg vilt til å kjenne de første.

Ha en finfin torsdag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...