Gå til innhold

Dere som er skilt, med små barn (under 2 år).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når flyttet dere fra hverandre og hvor gammelt var barnet da? Og hvordan taklet barnet det? Forandret det seg veldig i etterkant? Og hvilken ordning har dere? Annenhver uke hver, eller fast hos en av dere, med annenhver helg?

Litt rotete spørsmål, kanskje, men dere skjønner sikkert hva jeg vil frem til...

Skrevet

Vi ble separert da sønnen min var litt over et halvt år. Etter det har han hatt litt sporadisk kontakt med faren, det siste halvåret ingen kontakt (mange grunner som jeg ikke trenger å gå inn på her, men faren er ikke i stand til å ta vare på sønnen min alene)

I hvert fall, sønnen min var mye stressa og redd for alle høye lyder da han var liten, veldig nervøs. Nå er han rolig, harmonisk og tøff som bare det, så det har vært en klar forbedring etter faren hans kom ut av bildet.

Men dette er kanskje ikke helt sammenlignbart med din situasjon:)

Skrevet

Nei, ikke helt, men fint å høre at sønnen din har det bedre nå, da! : ) Vi kommer nok til å dele på omsorgen, men lurer sånn på hva som er best. Har hørt at det er best med en fast "base", men jeg kan ikke skjønne hvordan vi kan bli enige om hvor hun da skal bo! For begge har jo lyst til å ha henne hos seg, selv om jeg mener at hun har det best hos meg...

Vi får se da, hva som skjer...

Skrevet

Dytter litt...

HI

Skrevet

Hei..

Har en liten gutt på 1 år og 4 mnd, jeg og sambo har akkurat flyttet fra hverandre. Det vi ha blitt enige om er han Henrik bor fast til meg, men er hos pappaen sin fra onsdag til torsdag den ene uken - og torsdag til mandag andre uken. Når han blir større så blir det nok kanskje annen hver uke, ettersom min x ha to barn fra før som han ha annen hver uke.. Har ikke merket veldig på Henrik, men så ha jeg og X et fortsatt godt forhold - han kan komme innom når han ikke ha Henrik for å se han, spise mat med oss osv.. Vi fungere godt som venner, men ikke som kjærester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...