Gå til innhold

lietn blødning og menssmerter

Kaliiha

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var hos legen på torsdag og fikk vite at jeg er ca 6-7 uker på vei, i går, altså dagen etter fikk jeg omgangsyke og kastet opp i 24 timer i strekk. på kvelden fikk jeg menssmerter , ikke mer enn cvanlig, og med dette en liten blødning, det ble med det i går, emn da jeg stod opp i dag og skulle gå på do kom enda mer blod, ikke mer enn et bind kunne ha holdt på, og nå har jeg menslignende smerter igjen.

Jeg hadde en kraftig blødninge noen uker før jeg fikk vite at jeg var gravid, og legen mente at det ikke var grunn t il bekymring da, for han olukket opp noe som kunne stemme med pulsen til et foster på torsdag da jeg var til første time\kontroll. er bare litt bekymret for disse små bødningene jeg har nå.

Ringte legevakten i går, hun som svarte sa at det er normalt å ha slike blødninger i begynnelsen på et svangerskap. Hvordan merker man at man har spontanabortert? noen sier at menssmertene blir mye verre enn de pleier å være, og at man blør veldig mye. Er litt nervøs jeg da,ser dere. for dette er første gang jeg er gravid, og samboeren min og jeg vil veldig bli foreldre.

så spør dere om råd og tips=) har tenkt til å ringe tillegen min på mandag og høre hva han har å si.

hilsen Jeanette Kaliiha, forhåpentligvis kommende mor=)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...