Gå til innhold

hjemme igjen etter kontroll,hi hi dette går strålende :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja det ser ut som livmoren takler dette veldig bra ;),alle tre har det fint og har vokst enda litt til,veier mellon 1250-1300 nå i uke 29)))Livmorhalsen var mellom 3,5-4cm lang og fin;)

Formen min er det litt opp og ned med,men god nok til å få være hjemme heldighvis.Nå er det vinterferie og påskeferie for jentene,så jeg er så glad :)

Neste kontroll blir den 19,og jeg satser på å komme hjem etter den også:))

Får sjeldent besøk av min ene søster fra Sør-Sverige til påske,så jeg håper virkelig det holder seg på denne måten.

Jeg fikk også kostholds veiledning,og veilledning for blodsukkermåling.

Må begynne å følge med blodsukkeret fra i dag,KRYSS FINGRER for att det ikke er for høyt i løpet av helgen,sånn att jeg slipper insulin,har ikke mye lyst til det:(( Noen her som har erfaring med svskapsdiab??

OBS ska i møte med kommunen idag om ev støtte/sponsing av utstyr,Kryss fingrer jenter(de var ikke særlig positiv da vi la det frem)

Klem fra meg

Fortsetter under...

Så utrolig gøy at alt er så bra da! Flott at du tar godt vare på deg selv. Jeg krysser fingrene for deg at babyene holder seg i magen så lenge som mulig!! Kjedelig med disse blodsukkermålingene, men man må jo passe på.. Det er jo bare under svangerskapet du evt vil måtte ta Insulin, men håper du slipper :) Og lykke til hos kommunen!

Så kjempebra, og alle tre er blitt skikkelig store! Du er jammen en superruger! Det må være fint å kunne være hjemme, er ikke mye fristende med sykehusopphold, men vi må selvfølgelig til pers hvis det blir nødvendig.

Er det vanlig å måtte måle blodsukkeret når det er tre (eller to)?

Lykke til hos kommunen i dag, håper de innser behovet! Stå på videre!

Takk jenter:)

Besøket ho nav var positivt,men de gir ikke vanligvis noe støtte til utstyr,Ei av de som jobber der skulle ta en prat med ordføreren for oss,kan hende det vanker noe støtte der.Er jo ikke så vanlig med trillingfødsler da;)

Veldig positivt er att jeg får 100% av fødselspengene når den nye regelen for næringsdrivende setter inn:)))),da blir ikke økonomien så ille alikevel,jeg skulle jo egentlig bare fått 65% etter gamle regler.

Ha ei riktig fin helg jenter !

Hilsen ei med ett stort smil om munnen :D

Tenk at du er hejmme ennå, det er jo helt strålende. Høres jo ikke ut som det er noen umiddelbar fare for innleggelse den 19. heller....

Håper alt er bra med blodsukkeret. Og lykke til med komune-møte. De kan jo være noen skikkelige vriompeiser i blandt, så jeg er spent på å høre hvordan det gikk! Jeg krysser fingre og tær og alt jeg har...

Så godt å høre at det går så fint med deg og trillingene!!!

Jeg hadde svangerskapsdiabetes i mitt forrige svangerskap, klarte fint å holde det i sjakk med kostholdsregulering! Fulgte anbefalingene fra kostholdsveilederen, litt kjedelig, men etter hvert så ble jeg vant til matlagingen og litt annerledes kveldskos. Holdt meg helt unna hvetemel, ferdigprodukter, begrenset juice og melk til ett glass av en av de til hvert måltid. Spiste hjemmelaget brød med masse grove meltyper. Grønnsaker som mellommåltider og snacks og slapp å bruke insulin!

Lykke til, må bare spørre om det er noe du lurer på ;)

Annonse

Hei der så fantastisk at alt er bra me dine Trillinger :) :):)

Det er jo kjempe bra at du ikke trenger og legge deg inn på sykehuse enda jeg håper jeg er like heldig som deg .

Men det er godt at vi får gå ofte på kontroller og de finner ut av ting .

Jeg har klart og holde blodsukkeret stabilt det har godt veldig bra til nå

alt er verd det så lenge de små har det bra:):):)

Håpe alt går bra i møte med kommunen idag jeg/vi heier på dere og krysse fingrer:0)

stooooooooooooor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...