Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Skal lage takkekort etter dåp også kaller Farmor seg for Bestemor og nærmest krever og bli kalt det.. ( jeg sier farmor) :-) Hva skal jeg skrive på takkekortet farmor eller bestemor?? Strengt tatt syns jeg det blir feil å kalle henne bestemor sikkert fordi jeg ikke har kalt besteforeldrene mine for det, kun mormor farmor osv.Noen her som kan komme med innspill til meg?? Takk :-)
charm Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei.Jeg synes du skal skrive bestemor jeg:) Farafar her kaller seg selv for Besten:) Vil helst kalles det:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Skriv bestemor du. Her er det også sånn, mamma og pappa blir bestemor og bestefar, fordi jeg alltid har sagt det om mine besteforeldre, mens svigermor blir farmor, både fordi hun selv gjerne ville det, og fordi sambo alltid har brukt de benevnelsene på sine besteforeldre.
lisje marthemora Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Skriv bestemor du, Her bruker vi mor og farfar om foreldrene til mannen min og morfar og mormor om mine foreldre. Selv har jeg alltid brukt bestefar, men det syntes dei at det hørtes så gammelt ut he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå