Gå til innhold

Hva kan jeg gi i bursdagsgave til kjæresten som ikke koster flesk?


Gjest

Anbefalte innlegg

Typen blir 19 straks, og jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe. Ender alltid opp med noe i sisteliten, som liksom ikke er "den" gaven jeg har lyst å gi han... Men den kan ikke være så altfor dyr, 0-1500,- ca, OK, et stykke over null da:P Noen tips evt "erfaringer" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

parfyme fra strawberrynet.... får bra parfymer der for under 200kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne.. samboeren har snart bursdag.. han blir 23.. og jeg aaaner ikke hva jeg skal kjøpe!! kom med masse tips! (helst litt billige.. jeg har null penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Klarer ikke å dy meg: Er det kjæresten eller gaven som ikke koster flesk...?

 

Vel, regner med at det er gaven! Du får en flott gave hvis du har et budsjett på hele 1500 kroner, da!

 

Hva slags interesser har kjæresten din, da? Hvis du sier litt om det, så er det enklere å komme med forslag. Men min erfaring er at klær alltid faller i smak hos menn. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sååå mange parfymer etter mine ferier, dessverre:P Men takk for tipset, får bruke det om noen år igjen;)

 

Ting jeg har kjøpt til de to andre bursdagene hans er gavekort på spill/dvd'er/cd'er, gavekort på klær der han liker å handle klær. parfymer som nevnt, og litt til jeg ikke kommer på..

 

Kan få èn parfyme til, men ikke bare det. må være noe SKIKKELIG! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok gaven ja:P

 

Han liker fotball(bare se på da) ps3, jaa, stort sett det:P Han er en vanlig 19-åring liksom:P Tenkte ikke å gå så langt som til en fest før til neste år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den gaven jeg har gidd til en kjæreste var da jeg kjøpte to flasker rødvin og bandt dem sammen med et gavekort på en bedre middag etter hans valg og en helkroppsmassasje med tilbehør. hehe. det falt totalt i smak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut;) Takk for tips:) Var noe lignende jeg fikk av han i år, men helkroppsmassasje ++ var supert, og middag=) Strålende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett alder, alltid en slager

 

gi han ett personlig gavekort fra deg selv.

gå på ark og kjøp sånne småkort med farger og skriv med sølv eller gull penn...

 

jeg gjorde det til julegaven

 

kjære ****

dette er ett personlig gavekort tild eg fra meg. dette gavekortet gir deg rett til (å så mange ganger du selv vil) sex med meg en hel kveld.

 

selvfølgelig kan du jo skrive noe annet også da...en venninne skrev til samboern sin at dette gavekortet gir deg rett til å se meg vaske badgulvet naken med påfølgende aktivitet!

 

gjøre det litt morsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 2 kinobilletter, så skriver du på kortet at du inviterer

han med på restauranten først så blir det kino etterpå:)

Koselig å gjøre noe sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kjøpe et fint smykke/armbånd eller en fin ring fra en gullsmed. I tillegg til at du gir noe dere kan gjøre sammen:)

Min kjære fikk parfyme, og en ring som han forguder;-) til sin bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykke hadde kanskje passet:) Har du enda et tips om hvordan smykke? Føler meg skikkelig udugelig på gaver her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo mange flotte smykker, liker de sølvsmykkene som har sølvlenke med en plate i sølv med noe svart i. Synes de er tøffe å passer til ungdommer=)

Litt vanskelig å forklare, men håper du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på noe alla dette , www.oleaas.no/produkt.asp?ProdID=944227&MenyID=49&path=18,39,49

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bytte ut den svarte reimen med sølvlenke,

det synes jeg blir enda finere.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min blir 30 i april, han har valgt seg ut klokke, så verre var det ikke for meg;) er lik deg, har ikke peiling på hva jeg skal finne på lengre, de har jo allt føler jeg. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn bilder med dere to sammen, evt unger og.

Lim på et ark og pynt med klistremerke hjerter.

Ramme og en sløyfe. Fin gave til under 100 lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Jeg er veldig glad i opplevelsesgaver. F.eks billetter til konsert, teater, stand-up, kino etc. Eller å gi bort en god middag på restaurant :)  Eventuelt kan du lage middagen selv dersom det blir dyrt med restaurant :) Du kan jo gjøre det litt ekstra flott med levende lys og stemningsmusikk. Avslutt med en koselig film eller noe annet koselig. Ellers er det mange flotte forslag å finne her: https://gavehjelp.org/gave-til-kjaeresten/

Anonymkode: 8e12c...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er veldig glad i opplevelsesgaver. F.eks billetter til konsert, teater, stand-up, kino etc. Eller å gi bort en god middag på restaurant :)  Eventuelt kan du lage middagen selv dersom det blir dyrt med restaurant :) Du kan jo gjøre det litt ekstra flott med levende lys og stemningsmusikk. Avslutt med en koselig film eller noe annet koselig. Ellers er det mange flotte forslag å finne her: https://gavehjelp.org/gave-til-kjaeresten/

Anonymkode: 8e12c...0bb

Skal du først reklamere, så bør du i det minste ha vett nok til være litt mer diskre enn å spa opp en 10 år gammel tråd, bare for å komme med piss

Anonymkode: cab79...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...