Gå til innhold

hei alle sammen :)

Ønsker..

Anbefalte innlegg

hei :)

så stille det har vært her den siste uken.

hvordan går det med dere jenter?

etter å ha mistet 5 ganger så har jeg vært på utredning, og skal inn å få svar onsdag om 1 uke. gruer meg egentlig, tenk hvis de finner noe feil og jeg ikke klarer og bære frem et barn.. har jo hørt om de som har måtte ligge i hele svangerskapet..

håper bare ikke det skjer med meg.

får satse på at det er bare en liten `feil` og at jeg kan få noe for det..

Fortsetter under...

hei kirsty :)

nei da skjønner jeg du ikke har hatt tid til å skrive stort her :)

de tok en haug av blodprøver av meg og noe celleprøver, det var derfor jeg måtte vente i 8 uker på og få svar på den celledelingen. nå er det heldigvis bare 6 dager igjen. :)

men det har vært lange uker..

håper alt ellers står bra til..

Ja det tar tid å vente... har du tatt kromosomprøve? Den tok vel 4 mnd tror jeg...

Sår bra til her :-) Skal ringe inn mens neste gang tanta kommer, og da er vi igang med IVF forsøk. Er deilig å komme igang med noe, selv om der ikke er noen garantier da... ER lei av å prøve selv og det er deilig å kunne gjøre noe aktivt!

Nå er det over 1 år siden jeg sist ble gravid, og snart 1 år siden forrige SA.

Hei hei...her går det bra..godt at du har begynt på utrdeningen då..det tar lang tid å vente på disse prøvene..grrrrrrrr..men sånn er det bare..en blir fort utålmodig, når en aller helst bare har lyst på en liten baby...

Jeg stod på venteliste på hysteroskopi, men ble gravid i mellom tiden..hadde skikkelig angst, for var helt sikker på at det skulle gå galt engang til...Men imorgen begynner jeg på uke 16, og det har gått bra så langt:) måtte til slutt kjøpe sånn baby watcher, så jeg hører lyden av hjerte når jeg blir engstelig..Men håper og tror det skal gå bra denne gangen:) Ordinær ultralyd 1.april..blir spennende..tror det er en liten gutt der inne jeg:)

Uansett fikk jeg god oppfølging i begynnelsen..går på albyl-e og fikk pregnyl injeksjon 2 ganger i uka til svangerskap uke 10...så noe må ha funket:)

Annonse

gratulere tovvar! :) så deilig at den endelig satt.

ja det er utrolig kjedelig å vente, men nå er det jo bare 3 dager igjen.. heldigvis :)

legen jeg var hos på sykehuset snakket også om at jeg skulle begynne på albyl-e så vi får krysse fingra om at det er det som hjelper ;)

lykke til videre i svangerskapet da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...