Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Starter recording av demo i dag og som den stoore kjendisen jeg kommer til å bli etter slippet så må jeg jo ha et artistnavn:o))) Tihihihi Dette navnet vil jeg bruke på coveret istede for å bruke mitt vanlige navn som hadde blitt litt kjedelig for en soloartist. Så kom igjen jenter, hjelp meg her nå))
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Kan du ikke skrive litt mer om hvilken stil du har, hva slags musikk du spiller etc. Vanskelig å komme med forslag ut fra ingenting
Zikosu og William Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 og kanskje slenge med ditt egentlige navn???er ikke sikkert det er så ille som du tror...eller at det går an å bruke det på en måte...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Mitt vanlige navn er Vigdis:o) Så jeg skal finne et artistnavn istede. Jeg spiller el girtar og synger selv på denne platen. Men blir fult band. Det er pop/rock, mest pop:o)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Er det da bare deg eller hele gruppa du skal ha navn til?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er soloartist så det blir jo for meg selv. Trenger ikke direkte å være et jentenavn fordi, Jeg har andre (gjeste)musikere med på platen, men vi er er ikke et band.
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 buggi vuggi viggo VI Go DISco ha ha ha artistnavn er jo helt umulig... man jo mene det liksom!
temine Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Har du ikke noe kallenavn eller no du kan bruke da?
Trulte76 Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Er ikke lett da..iallefall ikke finne på et til en person man ikke ver noe om Vikky
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ser dette ble vanskelig for dere ja:o) Skal komme på noe selv jeg ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... men vi skal ha for at vi i det hele tatt blemed et skund eller to.... Lykke til med valget. du finner nok på noe feiende flott som selger like godt som Bee Gee's
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Tihihihi, takker for det:o) Du hadde jo noen morroe tips da, men blir nok litt for useriøst ja:o))
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Nå skal det jo sies at Knudsen og ludvigsen solgte fletta av de fleste på 70-tallet... så navnet skjemmer ikke alltid ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå