Gå til innhold

Nærmer seg faretruende en mars-baby...


Diamondgirl _ Eskil kom 1.3

Anbefalte innlegg

Var på kontroll og hadde akupunktur i går, noe fremskritt, men fremdeles ikke helt modent.

Hadde menstermin 15. og ul termin 21. februar, så begynner å bli lei nå.

Sliter med et enormt nedpress og konstante maserier, klarer ikke å gå, ligger på sofaen så og si hele dagen.

Nå må han komme!!!!!

Lengter sånn etter å kunne bevege meg igjen, syns synd på treåringen som ikke kan leke med mamma lenger.

Men hun er jo skjønn når hun kommer med teppe og puter og breier på meg...

Måtte bare få ut litt frustrasjon, vil så gjerne at han kommer før søndag, slik at jeg får føde på fødeloftet på Sus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser visst ut som at de som hadde termin tidligst av Sandnes damene ikke har fått enda ja. Jeg hadde termin 26. men lillegutt kom den 17 februar- og bra var det siden det var sånn størrelse på han.

 

4398 cm og 54 cm.

 

Jeg rakk lissom ikke å bli kjempelei den siste tiden, og fødselen startet med rier søndag morgen og om kvelden var han ute.

 

Håper du får føde på Fødeloftet- virker så fint der. er jo skuddår imorgen da-så kan håpe han kommer da.

 

 

Lykke til!!

 

*********************fødestøv***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, håper støvet legger seg over meg og noe skjer i løpet av natta!!!

 

*håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Så Utrolig godt å lese om mammaer i samme situasjon!

Jeg er også snart 14 dager på overtid...

Nå er det heldigvis ikke lenge igjen!

 

Kristine

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nedpresset er noe dritt. Skulle tro at de kunne komme ut snart når de dytter så fryktelig på! Hvorfor får du ikke føde på fødeloftet hvis du går lenger enn til søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir garantert mars bebi på meg...19. Februar var terminen.. 10 dager over i dag...Men vi er flinke vi..som holder humøret oppe ;)

Lykke til jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tonje W- Fødeloftet er en abc-avdeling, og det er visstnok mer risikabelt å føde hvis en går mer ennn ti dager over termin, så da må en på vanlig fødeavdeling. gikk 11 dager over forrige gang, så kom akkurat ikke inn.

 

Håper på action i dag da, har en sånn merkelig følelse av at noe er på gang.

 

Sender masse fødestøv til dere andre, nå er det virkelig på tide at ting skjer! Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut til å bli en marsbeibi her også.

Ser ikke ut til at han vil komme idag heller på selveste skuddårs dagen, men det er vel like greit så kan ungen få en skikklig bursdag :)

Har alltid sagt at han kommer 2mars jeg da, så vi får se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...