Sivalur Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 F.eks. noe man skal lage av papir (rive ut en elefant av papir, den er oppbrukt...) Husker en gang var jeg med på en hvor vi hadde et slags puslespill, et som var kjempevanskelig å legge. Prøver å søke på nettet, for det var bare ark som var klippet ut på en spesiell måte, men finner det ikke. Uff, hva skal jeg finne på?? Må ha en liten morsom lek klar til imorgen formiddag, har dere noen supre tips??
Arb.ledig husmor Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Den jeg tror du snakker om, kan du jo enkelt lage selv. Ta noen litt stive ark, og strek opp med en linjal, og deretter klipp opp de bitene du har strekt opp... Ellers har jeg ingen gode ideer...
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Takk for tips, men det er for voksne egentlig.... hehe. En slags teambuilding på jobben... uff, hvorfor sa jeg ja til dette, TO uker på rad, arg!! Flere tips, anyone??
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Mimelek og teipskalle. Jeg synes det er gøy. Ellers kan du legge inn litt fysisk aktivitet?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om det passer, men da vi hadde om kommunikasjon i barnehagen på planleggingsdag hadde vi flere oppgaver/leker som det ble mye latter av :-) En av oppgavene var at alle skulle ha bind for øynene, så skulle vi stille oss i en rekke fra minst til størst (høyden altså) uten å si noen ting. Ble mye latter til slutt da vi så resultatet, vi syns jo vi hadde samarbeidet SÅ godt! :-)
Misti Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hva med å lage en lego figur, en skal forklare hvordan den er bygd og en skal bygge, det blir kjempe gøy, vi lo så vi grein når vi hadde den på firma fest.
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 Hva går teipskalle ut på? Ja jeg vurderer noe fysisk, leter litt på nettet. Jeg går på magedans, kanskje jeg skal lære dem litt... mange menn da, neppe så populært. Uffameg...
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 MammaOUL - skal jeg lage figuren på forhånd, og så får den som skal bygge den, ikke se den på forhånd, må bare bygge den etter forklaring?? Det kunne egentlig passet veldig godt, siden vi driver og 'bygger' noe etter forklaring og det blir ikke alltid slik kunden forventer, hehe.. kanskje ikke så dumt..
Arb.ledig husmor Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Eller har kanskje en... Alle får en fyrstikk hver som de plasserer mellom tenna(oppe og nede), og med den mellom tenna skal de si et positivt ord om den ved siden av... Helst et ord med S i da... hehe Eller du kan skrive ordene på lappene, og så skal hver og en trekke en lapp og si det som står der til sidemannen...
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2008 Spirevipp : ja den der hørtes morsom ut!! Da har jeg to gode tips her, legobygging eller stille oss etter høyde. Flere tips mottas med takk!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Alle tenker ut en ting eller person en annen person skal være, og skriver det på en tape og klistrer det på panna til den som er det (uten å vite at han er det). Så må han spørre for å finne ut hva han er. Er svaret ja, får han spørre til han finner ut hva han er, eller får nei på spørsmålet sitt (Er jeg en person? etc) . Får han nei på spm går turen til nestemann.
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2008 Å, skjønner! Takk, tipset er notert.
Misti Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 ja den skal bygges først, bare den som forklarer som får se den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå