Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Stakkars nybakte og kanskje usikkre mødre som kommer inn hit å leser alt dette tullet... Kiling av barn fører til stamming (kiler ikke barnet mitt men HALLO) Ikke gi leverpostei!?! Litt hysterisk kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 skal man ikke kile barnet? å hvorfor ikke leverpostei? er enig med HI. er mye skremmende svar her..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 det med at kiling fører til stamming e nokka de sa i gamle dager det
Kjukka Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Her er det mye skremming på gang ja... Hoho! ALT dere bruker må være DiB-godkjent, t.o.m. leverposteien.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Hvis det er meg dere hinter til som spurte om det var ok med konserveringsmidler i forhold til leverpostei, så var det da iallfall ikke for å skremme og heller ikke for at noen her skulle "godkjenne" det, men for å høre om andre hadde tenkt på det og hva de gjorde evt hva annet man kunne gi som pålegg... Dette er da et forum hvor man kan spørre hverandre til råds! Ingen av svarene jeg fikk på tråden min var skremmende for noen heller... Synes det er verre når dere begynner å gjøre narr av spm som kommer her istedet...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 enig, mye rart å lese her til tider!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Var ikke deg jeg hinta til. Har lest tråder her før hvor det her stått "IKKE gi leverpostei!" Mente ikke å gjøre narr av spml, bare litt hysteri ute å går blandt noen- HI
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Ok:) Da var det bare jeg som følte meg litt truffet siden jeg akkurat hadde stilt et spm ang leverpostei... Kan godt hende det er en del svar her inne som kan skremme, men i det store og det hele synes jeg man faktisk får fine og saklige svar her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå