Gå til innhold

Slutt å skremme hverandre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars nybakte og kanskje usikkre mødre som kommer inn hit å leser alt dette tullet...

Kiling av barn fører til stamming (kiler ikke barnet mitt men HALLO)

Ikke gi leverpostei!?! Litt hysterisk kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal man ikke kile barnet?

å hvorfor ikke leverpostei?

er enig med HI. er mye skremmende svar her..

Skrevet

det med at kiling fører til stamming e nokka de sa i gamle dager det

Skrevet

Her er det mye skremming på gang ja... Hoho! ALT dere bruker må være DiB-godkjent, t.o.m. leverposteien.

Skrevet

Hvis det er meg dere hinter til som spurte om det var ok med konserveringsmidler i forhold til leverpostei, så var det da iallfall ikke for å skremme og heller ikke for at noen her skulle "godkjenne" det, men for å høre om andre hadde tenkt på det og hva de gjorde evt hva annet man kunne gi som pålegg... Dette er da et forum hvor man kan spørre hverandre til råds! Ingen av svarene jeg fikk på tråden min var skremmende for noen heller... Synes det er verre når dere begynner å gjøre narr av spm som kommer her istedet...

Skrevet

enig, mye rart å lese her til tider!

Skrevet

Var ikke deg jeg hinta til. Har lest tråder her før hvor det her stått "IKKE gi leverpostei!" Mente ikke å gjøre narr av spml, bare litt hysteri ute å går blandt noen-

HI

Skrevet

Ok:) Da var det bare jeg som følte meg litt truffet siden jeg akkurat hadde stilt et spm ang leverpostei... Kan godt hende det er en del svar her inne som kan skremme, men i det store og det hele synes jeg man faktisk får fine og saklige svar her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...