Gå til innhold

Har dere kjøpt vogn eller skal dere vente??

Anbefalte innlegg

Synes det er litt skummelt med slikt, fordi de sier at det betyr ulykke å kjøpe vogn før barnet er født.

Men nå har det seg slik at jeg kanskje får kjøpt drømmevognen. Men er jo bare 4 mndr på vei.

Huff at en skal bry seg om slike kjærringråd og greier.

Hva med dere har dere kjøpt eller?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er litt over 4 mnd og har bare begynt å titte. Greit å bli kjent med hva som er der ute da det er MYE å velge mellom. Synes kanskje 4mnd er litt vel tidlig? Kan du ikke kjøpe drømmevognen litt senere eller er det kun nå du har tilbudet? I så fall klin til:-)

Ja det er kun nå jeg kan få tak i den, ellers blir den lagt ut på finn.no, så da kan jeg bare sitte å angre på at jeg ikke kjøpte den.

Blir å sette den inn på boden, slik at når tiden nærmer seg kan jeg ta den fram og slikt.-)

Jeg har bestilt vogn, det kan lønne seg å få vogna før sommerferien starter fikk jeg beskjed om, fordi da har fabrikken ferie, men det gjelder nok bare emmaljunga, og det er det jeg skal ha. Synes man kan begynne å kjøpe inn jeg, så slipper man allt på en gang

Annonse

er bare tull det er ulykke å kjøpe før babyen er født..de aller fleste har jo fått vogna inn i us før fødselen.

Jeg var tenkt å vente til mai med å bestille..visst det kan ta opp til 3 mnd bestillingstid på emmaljunga, så må jeg nesten bare bestille den i mai :)

Løp og kjøp!! ;)

Jeg kom også over ei grei ei tidlig, kjøpte den jeg.

Og er du over de første 3 månedene så går det jo helst greit.

Overtro må du ikke bry deg med.

Jeg fikk tre uker for tidlig, og hadde verken vogn dyne pute sengetøy, kjempestress. Måtte gå med henne inni jakka mi gjennom byen for å kjøpe vogn (vinteren), og kjøpet ble litt forhastet - redd hun frøs.

neida - bedre å være tidlig ute!! Så mye å styre med på slutten.

Kjøp vogna du:)

jeg leter etter "drømmevogna" og jeg kommer til å kjøpe den hvis jeg finner den i morgen. Det er jo greit å kjøpe litt og litt...slik at du ikke får alle utgiftene på en og samme tid:)

det mener jeg i allefall...=)

Annonse

jeg har også kjøpt vogn, var 40% på teutonia vogner-2007 modeller, så da slo vi til, er jo greit å spare litt. Tenker også at nå som jeg er i god form så er det sikkert lurt å kjøpe inn og ordne litt så blir det ikke så mye stress mot slutten.

Vi skal på ultralyd om en uke og da håper vi å få vite kjønnet med ganske stor sikkerhet;)Vi har bestemt oss for å kjøpe den nye 2008 brio-kombi vogna og den finnes i så mange fine farger,så kommer nok til å kjøpe litt etter kjønnet nå(kjøpte veldig nøytral sist,så drister oss til litt mer farger denne gangen:)Men vi skal til sverige og kjøpe både vogn og endel utstyr der tror jeg,for det kan man spare endel på.

Blir nok ikke lenge til vi bestiller den,siden det tar 2-3 mnd å få de nye vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...