Gå til innhold

Har dere begynt å få dilla på ting??, noe dere liker bedre nå enn før og motsatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Appelsin! spsier appelsin til jeg blir oppblåst og dårlig i magen omtrent=P klarer bare ikke la være å spise det.. nam nam=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fremdeles ikke fått dilla på noe.. men jeg har fått veldig mye "udilla" på ting... ting jeg spiste som jeg ikke klarer synet av lenger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet MYE matlyst, så bra å lese om dere her altså- måtte humre noen ganger for meg selv da jeg leste det også...

 

Jeg har nesten bare hatt lyst på alt av kjøtttkaker/lunsjkaker. Når jeg er i butikken sliter jeg med å finne noe til middag, men de varme lunsjkakene i varmdisken MÅ jeg ha hver gang og går og spiser de mens jeg handler.... (det har jo skjedd før også, men nå skjer det hver gang jeg er i butikken, hehe). Ellers er det veldig godt med ferskpresset appelsinjuice.... nam! Pasta derimot har jeg fått helt opp i halsen... merkelig... Og har nesten ikke drukket kaffe siden jeg oppdaget graviditeten og har null søtlyst, det er jo bra:-)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye er at når jeg blir sulten, må jeg ha mat med det samme. Og sulten blir jeg hver andre til tredje time. Mannen min blir helt stressa, særlig nå i påskeferien hvor vi har reist i over en uke og det ikke alltid er like lett å tilpasse måltidene med andre.

 

Før drakk jeg mange kopper kaffe om dagen, men klarer nå nesten ikke lukta engang - selv om jeg ikke er særlig plaget med kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukene før jeg viste at jeg var gravid så levde jeg på ristet brød med smør å sukker, mmmm. nå er jeg i uke 12 takler ikke fet mat, pommesfrites, hammburger, pizza. eller cola. blitt veldig glad i frukt, å melk. nå har jeg veldig lyst på sandwits is. å er konstant sulten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser heldigvis (!) mindre sjokolade enn før, nå er det faktisk bedre med frukt!! (.... trodde aldri det skulle vende den veien!! ) Ellers så klarer jeg nå ikke Pepsi Max, men skal ha Fanta, som jeg aldri har likt. MÅ også ha Dent - drops i veska, i tillfelle kvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...