Gå til innhold

Tvillingtreff nr 4 i Oslo/Akershus, 11. mars

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Hallo jenter og takk for en hyggelig lunsj i dag! Tenk at vi var 10 stk som kom. Var veldig kjekt å se både "nye" og "gamle" fjes.

Neste treff er foreslått til tirsdag 11. mars kl 12.00 på Fridays i Karl Johan. Denne dagen virket å passe for de fleste som var med i dag, og forhåpentligvis passer det også for "trude_venter_tvillinger_juni08" som vi gjerne vil ha med :)

Til dem som ikke vært med tidligere: Hiv dere med! Vi er en uformell gjeng som småprater og utbytter erfaringer over en lunsj. Til nå har det alltid vært noen nye på hvert treff og det er kjempehyggelig! Og hvis det er noen som allerede har fått sine små og som føler for å møte oss med mage så er dere hjertelig velkommen!

Fortsetter under...

Jeg blir sefølgelig med! Synest dette treffet def er en "høydare" og anbefaler alle som har lyst til å bli med!

Jeg var fremdeles mett kl 21 og en smule småkvalm etter superdeilig lunsj i dag - gleder meg til neste gang!

Vi tar opptelling 2 dager i forveien og bestiller bord på nett denne gangen... ok? :))

Annonse

Du må bare beklage Venter på nr 2 og 3 - men jeg er så dårlig til å sjekke den posten :D Kan ta å sende deg en melding så du får nummeret mitt når jeg får fylt på¨kortet :) Vil gjerne sitte på inn dersom du skal kjøre :)!!

Annonse

Da har vi fått sitteplass! :)

Jeg har nå bestilt bord for 10 personer fra kl 11.30 på Fridays, Karl Johans gate 35. De har notert at det er et "Barnimagen treff" slik at de som ikke har vart med tidligere skal bli vist til riktig bord.

Til nå ser det ut som vi blir 9 stk, men da man ikke kan reservere bord hvis man er ferre enn 10 så sa jeg at vi var det...;) Så det er med andre ord plass til flere. Blir vi mange fler håper jeg at noen kan ringe å si at vi blir fler så vi får større bord (for jeg vil ikke være på nett igjen før treffet og får ikke med meg nye innlegg før tirsdag kveld).

Gledjer meg som vanlig! :))))

Her spøker det for treffet imorgen. Hele familien har vært nede for telling(omgangssyke) og det ser ikke ut som fireåringen blir frisk nok til å starte opp igjen i barnehagen imorgen.;(

Skulle underet skje at jeg likevel kan stille så sees vi selvfølgelig, men jeg har mine tvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...