Gå til innhold

Mallorca - Høns, vil du se hit litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at vi har valgt Mallorca er at det er passe varmt der i mai og stor sjanse for bra vær, det er deilige strender, og at de har en nogenlunde standard på sykehus om det skulle være noe. Prisen var også god. Mannen har vært der tidligere og likte seg godt.

Vi har valgt et sunwing resort for å ha det mest mulig bekvemt (har en på 5 fra før) for hele familien. Vi velger å ikke dra til alcudia, men isteden til Cala Bona som er litt roligere. Det eneste jeg foreløbig vet er at vi kommer til å leie bil for å se og oppleve litt. Det er utrolig mye å se på om man er lei av strendene, min sønn gleder seg i alle fall veldig til grottene og å besøke en borg

hadde vært gøy om flerre mager med termin i august hadde kommet en tur. Reiser like etter 17 mai i alle fall.

Takk, det var bra input :-)

Vi har tenkt Mallorca for akkurat de samme grunnene. Min familie var der årlig fra jeg var 4 til jeg var 9, og jeg har veldig gode minner derfra :-) Vi har ikke bestilt ennå, det står mellom ca området dere skal til og et like utenfor Palma. Dette er vår første, så vi er ikke så avhengige av familievennlighet enn så lenge! Prøver uansett å styre unna de verste party-stripene. Vi skal bestemme oss for om og hvordan det blir i helgen. Holder deg oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...