Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jenta mi har hatt omgangssyken og har hatt litt feber, men den er borte nå. Hun kaster heldigvis ikke opp lenger, men har diarè og jeg skifter sikkert 5-6 slike bleier om dagen. Hun har veldig dårlig matlyst. Til vanlig spiser hun grøt til morgen og kveld og middagsglass. Hun får melk på flaske. Tidligere har hun hatt vegret seg mot å drikke vann, men nå som hun er syk så vil hun heller ha det enn melka. Har dere noe tips om hva jeg kan gi henne som er næringsrikt? Gir henne litt havregrynssuppe som jeg koker av bjørns havregryn og siler ut grynene. Gir henne med teskje for hun vil ikke drikke det. Takker for svar
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 jeg lot henne kun drikke vann...hun er stor og det gjør ingenting om hun ikke spiste noe...samboeren min sa til meg for jeg stresset slik med å få i henne mat at det var ikke mye vi spiste heller når vi var syke og hadde feber og det stemmer jo godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå