Gå til innhold

Så skuffa:( Noen andre som har opplevd det samme...og født like etter eller ikke?


Elin Sabrina

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg termin...prøvde lakserende olje, tok kunn 1 ss men det holdt i massevis(kl. 22:00)...den fungerte en time etter.

 

Så 3 timer etter det (kl.01:45) begynte det å skje noe...har hatt kynnere siden uke 19 og nå var de 10 ganger sterkere...klarte ikke å ligge i senga pga så ubehagelig/ vondt i korsryggen...riene kom mellom 5-8 min mellomrom...om hverandre.

Ringte føden da det hadde holdt på i nesten 2 timer og de ble bare sterkere, fikk besked om å ta en paracet eller lignende og legge meg siden jeg ikke hadde noen andre tegn og at det ikke var smertefult enda...Gjorde det men klarte så aldeles ikke å ligge i senga...satte meg i stolen i stua og spiste litt havregrøt for å binde magen igjen og kl. 05:00 var riene over...kunn litt kynnere igjen. Sovnet og voknet kl.09:00 og helt stille i magen.

Det kom litt liv igjen på formidagen men ikke noe tegn til fødsel....

Så her sitter jeg fortsatt rund og go...sukk.

Vil ikke gå på overtid noe lenger....men har prøvd alle kjærringråd med minus effekt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det akkurat likt som deg i kvell. Trodde virkelig at nå er det på gang. Føltes ut som skikkelige rier. Men nå er di helt borte. Bare lit kynnere igjen. Lureri altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har hatt flere omganger m at :nå tror jeg d er i gang.Men ingenting skjer .Men er 3 gangs fødende så da er visst d normalt.Har termin om 6 dager å håper jeg slipper å gå overtid.Men går m åpning å div så blir så skuffa selv når d stopper .Skal ikke være lett detta folkens;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et godt råd til deg.

når jeg fikk lillegutt så drakk jeg lakserolje blanda med veldig sterk pulver kaffe og sukker noen timer etterpå gikk vanne bare holde deg i bevegelse etterpå. det funka på meg og vet det har funka på andre og.

jeg drakk vel 3 4 kommer men ikka mer enn en ts hadde jeg tatt med olje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...