Gå til innhold

Alle som er MOT tvungen tredeling av permisjon og FOR valgfrihet til å bestemme selv. Signer her!!


Endelig 4 i familien :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg signerer også dette innlegget her.

I vår situasjon blir det økonomisk ruin om far skal være hjemme i 4 md.. Han har en jobb der store deler av inntekten er tips... Vi har ikke råd til at han går glipp av 10 000 kr i måneden over så lang periode.. Vi bor i Oslo og har derfor høy boliggjeld... (som vi selvsagt ikke har problemer med å betjene med dagens ordning på 6 uker)

Uansett så har min mann fri på dagtid når barnet er våken så han får sett det lille gullet mye. Det er jeg som ikke ser ham så mye (snufs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i mot tvungen tredeling og for å kunne bestemme selv!! Dagens ordning fungerer vel greit, vel? "Don't fix it if it ain't broke"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er IMOT! Av 2 grunner: 1: sambo har over 3 år igjen av studiene sine, og et 17ukers opphold derfor vil føre til at han må ta opp igjen et helt år. Helt idiotisk om vi hadde måttet vente et helt år ekstra for at han skulle få en godt betalt jobb.

2: Jeg er selv fulltidsstudent, og dersom jeg ikke kan ta den permisjonstiden vi har beregnet, sliter vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer. Dette er noe sprøyt. Vi er da to forskjellige kjønn av en grunn. Barnet trenger melk fra mor og nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!!!! Blir kraftig provosert av at enkelte politikkere tror de liksom har monopol på alt vett og at de er de eneste som kan ta riktig beslutning..rrrrgggg :o( Hva er det de tar oss foreldre for, at vi ikke vet det beste for oss selv og våre egne barn?? Det samme gjelder kontantstøtte - få den tilbake! Og gi alle foreldre et REELLT VALG om å være hjemme og ta seg av egne barn eller ut i jobb (sparer jo tross alt staten for mye større beløp i barnehageutgifter..) STOL PÅ AT FORELDRENE SELV VET BEST!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, signerer her! Jeg er MOT tvungen tredeling! Vi er alle voksne folk, og hver familie må selv få bestemme hva som passer best!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...