Gå til innhold

Hvor mange februardamer er det igjen nå?


Ninemi

Anbefalte innlegg

Jeg er her fortsatt. Har 8 dager til termin. Må vel kanskje regne med at det blir marsbaby på meg... :-)

 

Noen flere som venter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også her enda.. Enn så lenge.. Termin er egentlig ikke før om 6 dager, men jeg har 1-2 cm åpning og er helt klar, jm på føden regna med å se meg igjen i løpet av ett par dager ;) JEG VIL FØDE NÅÅÅÅÅÅÅÅ.. ingen som har noen rier å sende meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her.. Har 4 dager igjen,men skulle helst født igår da,hehe...Er litt mettet av denne graviditeten nå ja...

 

Sender deg rier og fødestøv i bøtter og spann.....

send gjerne noe i retur,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er oxo her enda!

Har jo ikke termin før 29. februar, så det kan jo enda ta litt tid før han bestemmer seg for å komme! Ingen tegn på at han er på vei ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt... Er 4 dager over nå, og håper jeg setter i gang snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med enda....

Termin og jm-time i dag, får prøve å få henne til å sjekke om jeg er moden, ev strippe....

 

Er veeeeeldig lei nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også å venter, termin om to dager. Hadde også for meg at jeg skulle føde i natt på grunn av denne fullmånen... kansje denne måneformørkelsen har skylden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager på OVERTID på meg og begynner å lure på om det virkelig er en baby imagen....ut vil hun iallefall ikke. Ble strippet av JM på mandag, men der ser ikke ut til å hjelpe. Og har fått beskjed om at de kan la meg å til mandag igjen (15 dager OVER) før de setter i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også, skulle få en liten valentinegutt. Men som dere vet, er det en stund siden det var valentine.

Har vært moden med 3 cm åpning i 3 uker nå.

7 dager på overtid i dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe baby på meg enda heller....men har termin i dag:)

Går nok noen dager over...men skal feire terminen med vaffler fordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her ennå jeg også.. hadde termin 16 feb.. begynner å bli lei no.. er så utrolig spent på hvordan ting kommer til å starte osv.. begynner å bli litt lei alle meldinger og tlf,er jo godt ment,men har sagt vi gir beskjed når noe er på gang så blir litt mye med hundre mld for dagen.. nå har til og med damene på nærbutikken begynt å bli utolmodig=) hehe.. ellers har jeg fått time på kk torsdag 28 til overtids vurdering..( håper de setter det i gang da med mindre noe har skjedd) har svangerskapsdiabetes og frykter baby begynner å bli rimelig stor.. jordmor mener rundt 4 kg.. men man vet jo aldri=)

nei det er så spennede dette her.. ønsker alle som ikke har født masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt jeg og. En uke siden termin idag.......Utålmodig,men har akkurat vært hos legen og alt står fortsatt bra til med oss begge to,.Litt skuffa når jeg våkner hver morgen og ennå ingenting har skjedd. MÅ være min tur snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, en til som fortsatt er her. Har termin 29. februar, så jeg kan nok også fort ende opp med marsbaby. Har det egentlig helt topp nå, så ungen kan bare ta sin tid....hehe. Lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her... termin i morgen, men har på følelsen at det er ei uke igjen før hun flytter ut.

 

Trodde kaaaanskje det var noe på gang i natt - hadde SÅ vondt i magen, men så hadde visst sambo det samme:-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hadde termin i går, 20., venter fremdeles og kommer nok til å gjøre det en stund. Ingen tegn til noe som helst. Men det begynner å bli ubehaglig å gå over lenger strekninger, men det trenger jeg jo strengt tatt ikke å gjøre heller, bor i Oslo og det er busser og trikker overalt..!!

Krysser fingrene for at vi ikke må vente så mye lenger noen av oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen, men ingenting som tyder på at han har det travelt. Mistenker marsbaby egentlig. Men nyter dagene foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke noe av avtalen vår på Ullevål i morgen da? :-)

 

Ikke noe på gang her heller...

Var hos legen i dag, og hodet er ikke festa - vet ikke hva det innebærer jeg, men kanskje at det ennå kan ta sin tid?

Skal se det blir den 29 - hadde vært typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her.. Har termin i dag, men tenker det går noen dager til. Gikk to uker over terminen sist.. Nå kan det egentlig drøye til over helga, er plutselig så godt i gang med rydding og ommøblering.. Skummelt å tenke på at det skal skje snart. Gleder meg til det starter, for da er tankene kun rettet mot det som skjer og all "gruing" forsvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg og, to dager over termin. Venter og venter, men ser ikke ut til at det skjer noe med det første.. :/ Er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei . her er det ei som er fødeklar når som helst egentlig . har termin den 26.feb . er redd jeg må gå over til maars jeg også ,men håper inderlig at jeg slipper . men jeg sier snart takk for meg her inne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...