Gå til innhold

Oslotreff mandag 25. februar Fridays klokken 12?

phantomet

Anbefalte innlegg

er det slik at vi har avtalt å treffes på ny i Oslo mandag den 25. kl 12?

vet noen foreslo Fridays? Er det blitt bestilt bord der?

(Jeg oppdaget at jeg hadde legetime den dagen, men siden det ikke skjer noe veldig viktig der fikk jeg flyttet den til fordel for et event. treff! ;))

Fortsetter under...

Annonse

Det er typisk, men også denne gangen har dere lagt tidspunkt til når jeg er på kontroll og ultralyd denne gangen. Så får ikke vært med denne gangen heller.

Men er som sagt hjemme annenhver uke frem til april, og etter det er jeg hjemme i bærum fast og er litt mer tilgjengelig.

Hadde vært veldig koslig å få vært med å møtt dere igjen før jeg sprekker hvertfall..

Så dumt! Vi sitter jo en god stund... sikker på du ikke kan komme på slutten av treffet? Vi har jo aldri dratt før 14-14.30... Hadde vært koselig å treffe deg igjen! Og - pass på å ikke få time i lunsjtiden nesten gang :) Hadde vært så koselig å treffe deg igjen!

Det er slik at jeg har et kort med timer som er ferdig satt opp - så både denne gangen jeg er hjemme 25 feb og 10 mars har jeg time sent - men alle kontroller/ul etter dette har jeg time tidlig på sykehuset og får mulighet til å møte dere damer om man fortsettes å møtes annenhver uke da:)

Annonse

Ser ut som vi kanskje blir 10 stk imorgen og da vi det være mulig å bestille bord. (De går ikke å bestille bord hvis man er ferre enn 10.) Kan ikke se at noen har reservert så jeg har forsøkt ringe inn for å bestille et bord men kommer ikke frem på telefon. Hvis jeg kommer frem innen de stenger kl 23 idag så skal jeg forsøke få det til slik at dere bare sier "tvillinger i magen" eller noe, slik at alle finner frem. Ellers håper jeg at den som kommer først kan ta ansvar og ta et bord for 10 personer og si at det kommer flere som da vil si "tvillinger i magen".

Ses imorgen!

Fridays har elendig telefonservice men jeg har hendelig kommit frem på telefon. Bord er reservert for 10 personer imorgen, mandag 25/2, kl 12.00 på Fridays på Karl Johan.

Nøkkelordet for plass ved bordet er "tvillinger".

Er det noen mer som vil slenge seg på i siste stund så er det bare å møte opp, går sikkert fint å få inn noen ekstra stoler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...