Gå til innhold

Pistasjnøtter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er greit å spise så mye en vil av det?

Eller alt med måte selvfølgelig.

Har hevet i meg en del i går og i dag. Slike salte med skall på i sånn grønn pose.

Hører jo at en del barn blir allergiske mot nøtter.

Jeg er det ikke. Ikke sambo heller. Burde jeg spist dette jevnlig så den hadde blitt vant til det? Har ikke spist noe av det tidligere, men i går måtte jeg bare ta hull på en slik pose. Klarer ikke stoppe. Men fikk plutselig angst nå.

Synes den ble svært aktiv etterpå, men så har den blitt vel rolig. Sikkert bare tilfeldig håper jeg??

Er i uke 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk beskjed av jordmor at nøtter trygt kunne spises.For min del var det peanøtter det gikk mest av.De har foreløpig bare spekulert i om nøtter spiller en rolle når er gravid og undersøkelsene viste ingen sammenheng.Anbefalte moderate mengder der nøtteallergi var et problem i familien.

Skrevet

Ok. Takk for svar. La denne inn på 2. trimester også nemlig, og fikk svar der at pistasjnøtter kunne inneholde giftstoffer??

Tenkte ikke på det engang jeg da. Tenkte bare på om det kunne føre til allergi.

Har spist en kvart pose til sammen over tre dager nå. Håper ikke det er veldig farlig hvis det er et faktum at det inneholder gift.

Vet ikke hvor mye man kan ha i seg før det er skadelig hvis noe man spiser for eksempel inneholder giftstoffer? Vet du det?

Holder meg unna slike ting som fiskelever osv, men siden ikke nøtter har stått på FY lista tenkte jeg det var greit.

Huff, snart ingen ting en kan kose seg med føler jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...