Gå til innhold

Tiden går så sakte......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg å!!

Sliter med hodepine og migrene jeg da så blir liggende i sengen å se i taket...drit kjedelig!Og vondt!

Like overrasket hver gang det er tirsdag og ny uke,da må jo tiden ha gått...

Har ikke så mange frslag til hva du kan gjøre....puslespill...hehe.

Du får begynne å lage takkekort eller innbydelser til barnedåp..hehe.

Huff, migrene er vondt da;)

Ja jeg tenker på hver onsdag jeg da, da er det en ny uke her, og tanken er bra, men ellers i uka går alt tregt hehe

Puslespill? hehe... Hmmm... Næææ!

Og barnedåp, er fortsatt usikker på om vi skal ha det, så da dropper jeg det.... Men tanken var god da...

Skal bynne å bade/svømme, men det blir dyrt... huff.....

jeg kan jo anbefale strikking. Utrolig enkelt og motiverende å strikke barneklær, for de blir så fort ferdig. De er veldig hjelpsom på strikkebutikker med å hjelpe å finne enkle og fine oppskrifter. Ellers så ønsker jeg dere begge god bedring. Jeg har endelig hatt noen gode dager etter en mnd sykemelding. Så jeg håper jeg er over det verste. God bedring. Husk at det blir kjekt til slutt selv om tiden går sakte:)

Ja kan du ikke begynne å puzzle da...he he...du kan bli med meg på jobben..så kan du få være med å vaske litt gammle romper ;) hi hi..

el så kan jeg betale deg litt for at du går tur med hunden min ;) ..

el...hmz.. så kan du være barnepasser for mannen min...ha ha ha ha.

Nå har du litt å tenke på...

Vi snakkes ;)

Klem

Annonse

Hehe ninnem, gal du!! hehe...

Tja skal vi se: Vaske gamle romper,,,,nææææææææ!!! Men kan være med å se på hihi.....

Gå tur med hunden, GJERNE hehe...... Er han stor? Han må være liten hehe.....

Og barnepasser for mannen din, øøøøøøø, det tør jeg ikke:P:P:P:P:P:P

Kose deg på hytta da;)

klem;)

Det er spesielle kurs på vestkantbadet. har ikke begynt enda, men begynner om et par uker. Kursene ledes av fysioterapaut, og ble varmt anbefalt for å få trent til tross for vondter her og der. Sjekk det ut. google vestkantbadet, men tror du må sende mail for å få info om kursene

He he... ;)

Jeg har en liten dværgpincher (Dobbermann)...så den er på størelsen med en katt...hi hi...men det er jo en dobbermann i han...men han er veldig søt... ;)

Du må ha en god helg du oxo da, så snakkes/ses vi om ikke så lenge ;)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...