Gå til innhold

Dere som har født. Hvorda har den første tiden med februarbebisene vært?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her er alt veldig fint. Hun sover og spiser mye. Sliter litt med luftsmerter, men det er vel normalt.

Det er virkelig utrolig hvor fort verden forandrer seg når man får et lite barn :))

 

Hvordan har den første tiden deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her går også alt kjempefint:) hun sover godt og spiser godt, får nesten normal søvn hver natt.. krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og har hun mitt sovehjerte så gjør det nok det;)

 

deilig å komme hjem å bare kose seg med den lille, selv om første dagen var litt skummel syns jeg hehe tanken på å ha ansvar for en så liten skapning - men har blitt mer vant med mammarollen nå:)

 

må vel være den største og beste opplevelsen i verden, det å bli mamma for første gang :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det gått over all forventning. Storebror er foreløpig ikke sjalu, og skal bare kose med lillesøster. På dagtid sover hun godt, men vi har slitt med å få henne til å ligge i sengen sin på natten.. Hun vil helst ligge oppe i mamma og pappa sin seng, noe som ikke er helt ideelt.. Men det holder vi på å jobbe med, så satser på at lakenskrekken snart går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også fint! Har vært meget variabelt med mating om natten, men lar det gå sin gang. Storesøster takler også det "nye livet" kjempeflott!

 

Lurer på om jeg har lite melk... Babyen hang ved puppen i 1 1/2 time i natt....hva skal det bety? :os

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi storkoser oss! Lille Kasper er nå en uke og sover og spiser godt. Jeg er fortsatt litt sår og støl nedentil, men det går seg vel til;-)

Melken kom samme dag som vi dro fra sykehuset og det var veldig betryggende. Det har vært en helt utrolig flott opplevelse å få barn og han er jo verdens mest bedårede da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også godt veldig bra! hun er ei snill og rolig jente, og sover mye. Spiser ca 3-4 ganger hver natt, og bruker god tid på måltidet. Så det er klart man blir sliten og trøtt av det da.... Men det hører jo med, og blir bedre så snart hun kommer mer inn i en rutine!

ellers må jeg si det er veldig koselig med ei jente, vi har jo to flotte futter fra før av:) Artig med rosa klær osv....det skal innrømmes.

Dere får kose dere videre alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...