Gå til innhold

Noen i 20 års alderen i Oslo/Bærum som ønsker treff?


Madeleine85

Anbefalte innlegg

Hei, jente på 21 år som har termin i juli. Vil gjerne være med på treff :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hopp!

 

Sykepleier på 24 år her, venter min første lille tass rundt 20. mai :) Har ikke vært på noe BIM-treff tidligere, men det hadde jo vært kjempehyggelig å treffe "likesinnede" på samme alder! Bor i Oslo, Gamlebyen..

 

Håper flere har lyst å møtes - over påske hadde jo vært supert :)

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente på 22 år her- gikk førskolelærer på hio, men i permisjon nå grunnet tung graviditet med tvillinger :)

 

har satt igang et treff for junimammaer i oslo den 31 mars om noen junimamamer kunne tenke seg å være med der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 22år og bor på vika i oslo nå men kjøpt leilighet på enehaugen så der vi ender opp:) Jeg er ikke mer en 14uker på vei så får vel kanskje vente litt før jeg blir med på treff men syns det hørs velig korslig ut å håper jeg får kommet meg på et sånt treff om ikke så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei! håper alle har hatt en fin påske. Skal vi få igang et slikt treff for oss i 20års alderen? noen som vil ta på seg og bestille bord, finne en dato å slikt? Jeg kan godt gjøre det, men er ikke så flink på spisesteder i oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gjerne med :-) Kunne jo kanksje bestilt et sted på Aker Brygge kanksje - kjempe nydelig hvis været bare blir litt bedre enn det er akkurat nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...