Gå til innhold

Noen i 20 års alderen i Oslo/Bærum som ønsker treff?


Madeleine85

Anbefalte innlegg

Er 22 år uten mange venner i samme situasjon, så har nok startet litt tidligere enn vennindene. Er sykepleier student på HiO, og har veldig lyst til å treffe likesinnede rundt samme alder jeg kan dele erfaringer med=)

 

Noen som kune tenkt seg å muligens få til ett treff, for yngre mødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er nok i samme situasjon som dere.

Jeg er 20 år, går sosionomlinja på Høgskolen i Oslo og bor like utenfor Oslo.

Hvor langt på vei er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hvertfall ikke alene=) Er selv 16 uker på vei nå, så det nærmer seg UL! Håper noen er intressert i å holde kontakt så kanskje få til ett treff etterhvert, men det er kanskje flere som skal på BIM treffet for juli/august fødende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde tenkt meg på treffet, hvis jeg får fri fra jobb og alt sånt..

Jeg er 12 uker på vei, og gleder meg masse. Men ikke så mange å snakke om sånne ting med, siden venner er i en helt annen livssituasjon akkurat nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) jeg er 24 år og bor i Bærum. Jeg er 25 uker på vei. Det er ikke mange jeg kjenner som skal bli mamma så er veldig intresert i å bli med på treff. Skal på treff 6. mars. Er det noen av dere som skal dit?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har sett at flere av dere skal så satser jeg også på å komme på treffet i Mars, var litt redd for at alle ville være så mye eldre men da håper jeg at jeg ser noen av dere der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) er selv 22, og kjenner ingen i min situasjon. Hadde vært koselig å bli kjent å treffes både før og etter fødsel..

 

Er foresten i uke 30.

 

Kunne jo utvekslet mail adresser, eller telefon nummere og avtale noe.

 

klems til alle med kul på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bor du babygirl22??

 

kanskje greiest å sende mail adr ol. på PM til hverandre sånn at ikke hvem som helst skal komme inn å "rappe" den

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde jo vært hyggelig å fått til et treff etterhvert litt mer avgrenset for oss "små";) Føler meg tryggere på åg å på treffet i mars nå jeg også, så da må jeg bare manne meg opp til det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vart jættekul att træffa någon annan som væntar barn! Då alla vænner + familj ær kvar i Sverige kænner jag mig lite ensam hær i Oslo då de få jag kænner ær mer intresserade i fest och byliv. Så en træff kan vi væl styra upp? Hade varit kul att ha någon att vara ute och promenera med barnvagnen med sen oxå :)

 

Jag fyller 24 i maj och den lill* kommer i juli/aug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 blir 22 når jenta kommer:) bor i oslo, gamlebyen. jeg har termin i juni blir gjerne med på treff for oss "yngre" mødre kjenner ingen gravide i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget har jeg sett lenge etter :-)

Blir 20 i år jeg, er opprinelig fra Trøndelag, bor i Oslo nå (Ekebergskrenten), er forlovet og samboer, og venter mitt første barn i mai :) Kjenner heller ingen gravide her, så hadde vært flott å møttes!

 

Linn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bor vi ikke så langt fra hverandre du å jeg tror jeg linn

du får slenge deg på treffet som skal være den 6 mars vet du så kan vi treffes der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere...

ser dere planlegger treff noe som hadde vært kjempe arti å vært me på. Er 23år og 24uker på vei. Ser dere planlegger treff i morgen me juli/august mammaer, er ny bruker å vet ikke helt hvordan dette funker, men er d slik at alle kan melde seg på d treffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er d ja, langt på vei er du? fått vite hva d blir?

akk nå bor j på majorstua men flytter vel om en mnd til høyenhall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23+1 ca tro jeg;-P

vi får en guttebass til her

vi bor i gamlebyen da

har bodd på majorstua en periode i mine tenår;-P

hihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 20 år har en datter på 8 mnd jeg ønsker å bli kjent med andre mammar på min egen alder. Kjenner ikke så mange. Vil så gjerne blir kjent med folk. Bor på stovner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 20 år har en datter på 8 mnd jeg ønsker å bli kjent med andre mammar på min egen alder. Kjenner ikke så mange. Vil så gjerne blir kjent med folk. Bor på stovner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...