Gå til innhold

flere som venter nr 6!!!

inger l

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Jeg er gravid i uke 20 med mitt 7 barn.Vi har en jente på 11 1/2 år og 5 guter fra 9 1/2 til 1 1/2. Vi fikk akkurat vite at nummer syv også blir en liten gutt :-)

Jeg blir 33 i sommer, og min mann er akurat blitt 35. Grunnet litt dramatiske svangerskap innimellom og at jeg føder såpass store barn, så har jeg lovet at dette blir siste

Vi har det kjempedeilig, men det er klart at noen dager er mer hektiske enn andre. Jeg driver to butikker også, så det hender at jeg blir litt trøtt og lei. Da er det deilig å komme hjem til gjengen min

Masse lykke til

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei alle damer!!!!!! Jeg blir så imponert over dere!!!

Gratulerer så mye med alle barna å lykke til videre med svangerskapene=)

Selv venter jeg nr 2 om 17 dager og det blir gutt nr 2.Storebror blir 2 år tre dager etter baby kommer. (ks) Min mann har 2 fra før, en gutt og ei jente, på 11 og 8 år. Jeg kunne tenke meg i hvertfall 3 barn, men gubben er snart 37 år og syntes det holder nå!! Jeg er bare 23 år å kunne tenke meg flere..men men.. med di 2 hans her 50% så blir det jo 4 barn og deter jo noe å henge fingrene i..hihihi Kos dere med alle deres barn!!! =)

• 3 uker senere...

Hei!

Gøy med så mange med menge barn. Jeg venter nr 5 selv men hadde jeg hett enklere svangerskap hadde det kanskje vært flere. Den eldste er snart 18. Så er de 16, 14 og en liten på 41/2. Hadde en lang pause på ni år men de er alle med samme pappaen. Har desverre vært mye kvalm og dårlig med alle sammen, så det har derfor begrenset seg til fem som jeg er ganske sikker på at det blir den siste. Har vært ekstra kvalm denne gangen så jeg lurer på hva det er - har ikke vært på ul enda. Hver alder har sin sjarm og sine utfordringer, vi har fordel med at vi har mange barnevakter til minstemann og samtidig er det en del oppfølging med ungdomsskole og videregående (de trenger å følges opp da også om ikke kanskje like mye). Øvelseskjøring og henting fra fest og så er det den yngste som våkner tidlig uansett når du kom deg i seng.....Det er klart det er mye jobb med mange barn, men utrolig mange gleder. De eldste ble kjempeglade da de fikk vite at nr fem var på vei, så tror ikke de føler at de lider noen nød. Å være mange har mange fordeler. De blir opplært til å delta i husarbeidet - noe annet er ikke mulig selv om vi har bare fire, for vi jobber begge to. Lykke til alle sammen - kjekt å prates her inne. Kunne godt vært et eget forum for oss med mange barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...