stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Etter stor enighet om spraretiltak i heimen, klarte gubben å brenne seg på en kasserolle, slenge den ned på benkplata, og vips: stoooor mørkebrun ring på benkeplata!! Kan dette være noe innboforsikringen dekker? Hve koster ny benkeplate (laminat)? Må ha nesten 7meter!!!
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hva har dette med sparetiltak å gjøre? Vet ikke om forsikring dekker det. Men vil tro at summen blir så liten at det likevell vil komme under egenandel. Benkeplate er ikke det dyreste på et kjøkken. Om jeg husker riktig. Mener jeg har sett mange fine på feks OBS bygg til en 150kr meter`n? Er ikke sikker altså!! Jeg fikk hvertfall en litt sann "er de ikke dyrere" da jeg så de utstilt inne med trevarene.....
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Hele poenget var vel egentlig at det passa så fryktelig dårlig inn i spareplanen med en slik utgift... ;-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Tror nok ikke det er noe håp for den, men det går jo an å prøve selvfølgelig.
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Å ja! Trodde kanskje dere hadde kuttet ut grytekluter eller noe jeg *hihi* Er jo slike happeninger som gjør sparetiltak ekstra gode å ha Ikke bryter dere den ved å kjøpe benkeplate heller.... Ikke etter min mening. Gode sparetiltak er jo de som "jobber" i lengden.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Vet det egentlig, hadde bare et lite håp om at jeg tok KJEMPEfeil hi-hi! Problemet er bare at jeg må ta meg skikkelig sammen for å ikke kjøpe nytt kjøkken!!
Gemini77 Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Nå er jo egenandelen på innbo mellom 3000-4000 kr så uansett så blir vel kanskje den benkeplaten billgere enn det?
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Har ingen egenandel, skjønner du! Begge har innboforsikring gjennom LO og da blir det ingen egenandel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå