merte74 Skrevet 14. februar 2008 #1 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er 30 uker på vei, og er 100 prosent student, og har i tillegg 50% stilling i barnehage. Etter jul ble jeg sykmeldt for bekkenløsning og mye stress i fra arbeidet og studier. Jeg ser på jobben min som en ekstrajobb i tillegg til studiene, og nå har jeg prioritert siste tiden til å lese til eksamen. Nå føler jeg at arbeidsgiver presser meg å få til tilrettelegging de siste ukene mine jeg er i arbeid. Og mener at selv om jeg er 100% student, så har ikke det noe med mitt arb. forhold så lenge de tilrettelegger. Jeg føler at hverdagen min ikke strekker til, sover dårlig og må sove i løpet av dagen. Resten av tiden før jeg henter 2-åringen i bhg går til å lese, eller gå en tur. Vet dere om jeg kan prioritere vekk jobb i mitt tilfelle, eller kan jeg bli tvunget til å arbeide, og lese enda mindre enn jeg allerede gjør. Før jeg ble gravid, gikk kombinasjonen helt greit. men nå er det tungt, og kjenner hvor stressa det gjør meg. Får dårlig samvittighet for at jeg er sykmeldt. Skal i samtale med sjefen om tilrettelegging i morgen, og gruer meg. Vær så snill å få noen svar av dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136851166-gravid-og-sykemeldt-f%C3%B8ler-meg-tvunget-tilbake-til-arbeid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
åsemor Skrevet 14. februar 2008 #2 Del Skrevet 14. februar 2008 ikke la deg presses tilbake på jobb. det er du som veit hva du orker, de har prøvd seg med meg å men det er ingen ting arbeidsgiver kan gjøre så lenge du har en sykemelding.tenk på deg selv og den lille Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136851166-gravid-og-sykemeldt-f%C3%B8ler-meg-tvunget-tilbake-til-arbeid/#findComment-136853257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå