Gå til innhold

Er det noen her som har hatt tidligere svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme,som har opplevd å bli mindre kvalm i svangerskapet nå i moden alder....?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen kvalme i sv.skap nr 1 og 2. Ganske sterk kvalme i dette sv.skapet. Var helt uforberedt på det, og syns nok jeg var heldig som slapp de 2 første gangene :-) Jeg sliter enna med kvalme... er begynt på 14. uke nå.

Lykke til dersom du er eller prøver å bli gravid, Jente66.

Ekstrem kvalme med intravenøst i uke 11 med nr 1.- fortsatt kvalm hele veien.

Moderat kvalme hele svangerskapet med nr 2.

Kvalm til uke 13 - og så ble det brått slutt ! HAr ikke hatt en kvalm dag etterpå....med nr 3 :)

Jente nr 1. gutt nr 2. jente nr 3. - så for meg finnes ingen logikk - bare flaks..hehe ;)

hei har 3 gutter fra før på 22, 18 og 16. Var en del kvalm i disse svangerskap,men ikke nå? Har heller ikke tegn på "merkelige smaker" som før. Synes dette er underlig, er i uke 8 nå, men d er vel kanskje normalt?

Morsomt at du skulle spørre om dette. Jeg var også mye mer kvalm i mitt første svangerskap og måtte løpe ut til stadighet for å kaste opp. Da jeg var gravid på nytt igjen 7 og nå 9 år senere har det vært mye mildere. Interessant at det kanskje har en sammenheng med alderen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...