Gå til innhold

Noen fra Stavanger m/termin i august - 08?

MKS mor til 2-tette

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er 36 år og har termin i slutten av august. Lurer på om det er flere i Stavanger eller omengen som venter i august? Har et barn fra før, og nr. 2 som nå er på vei var ikke helt planlagt... Men ønsket til de grader :). Ikke helt kommet over sjokket enda, blir bare 19mndr. mellom 1 og 2... HERLIG ;).

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor også i stavanger,er 38 år og har termin i august. Har to barn fra før,ei stor jente på 18 år og en gutt på 14 mnd,så her blir det ca 20 mnd mellom de to minste. Graviditeten var i aller høyeste grad planlagt de to siste gangene,men ikke første.

Ta gjerne kontakt om du ønsker.

Hei på dere,

Så kjekt å høre at vi er flere, og kunne godt tenke meg kontakt. Med nr. 1, traff jeg (via denne siden) noen mødre som jeg ble veldig gode venner med, og vi storkoste oss i barseltiden. Så er det noen som kunne tenke seg å treffes? og så tar vi det fra der?

Hei på dere!

Første gang jeg deltar i debattene, har bare lest frem til nå, men denne gjelder jo også meg. Jeg bor i Stavanger, og må vel kalles en "moden mor" i en alder av snart 39. Venter nr 3 i begynnelsen av sept. Har to gutter fra før på 7 og 10 år, som ikke vet noen ting enda....Jeg blir gjerne med på et treff!

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Hei jenter!

Har dere plass til en til i deres eksklusive gjeng? Selv om jeg har termin i juli? (det er lov å si nei)

Høres veldig trivelig ut med en mindre gjeng med ca lik termin. De BIM treffene på treffsidene ser veldig store og uoversiktlige ut...

Jeg er da 35 år og venter min andre jente i juli. Storesøster er 7 år (har god erfaring fra BIM treff fra den gang, da var vi en gjeng med termin over 3 mnd som møttes).

Håper noen av dere ser dette nå da, er jo lenge siden dere avtalte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...