Gå til innhold

Kan man ha bekkenløsning og bekkenlåsning samtidig??

Anbefalte innlegg

Veldig dumt spm kanskje men lurer.

Har sliti med bekknet siden uke 22 el noe har bare blitt verre.Så var til kiropraktor og han sa jeg hadde en bekkenlåsning og knakk opp igjen igår.Var jo ømt og sånn etterpå men fulgte tipset om og kjøle ned med is pakket inn.Men idagg har jeg hatt en hund som stakk av og fikk jo los på dyr da så klart og fløy jo helt idiot for og få tak i denna hunden igjen,holdt på i 3 timer i skogen før jeg fikk tak i ho endelig:D

Fikk jo vondt mens jeg gikk men etter jeg satte meg da vi kom hjem har jeg så vondt at jeg lå bare og grein i smerte og det gjør vondt helt fram i lysken når jeg går klarer så og si ikke gå trapper uten og støe meg hardt i rekkverket.

Kan bekknet ha låst seg igjen så fort eller er det bekkenløsning.

Blir så fortvila..

Fortsetter under...

Ja, de kan visst kombineres, har jeg erfart. Det blir ekstra gøy på den måten. : ( Jeg fikk en låsning i jula, kiropraktor sa det var pga overbelastning, og det kan jo stemme med bikkjejakta di?

Sjekk Foreningen for kvinner med bekkenløsning, (google, de har gode nettsider) Der kan du finne masse nyttig info slik at du kan lære deg hvordan du unngår å bli verre. Problemet er at slike store belastninger som å fly etter ei bikkje i timevis kan gjøre deg verre i lang tid.

Ikke moro, graviditeten mister noe av glansen når det blir slik, men det går faktisk over tilslutt.... Mager trøst. Du må nok bare finne noen andre til å håndtere bikkjer for en stund.

Jobber i hjemmesykepleien så er vel løfta der som gjorde utslaget med låsninga.Blei jo så mye bedre etter jeg hadde vært hos kiropraktor men den bikkjejakta var ikke særlig heldig nei:Men måtte jo få fatt i vesle frøkna,huff a meg ho var jo kjempefornøyd da:D

Er redd det her ikke går over med det første så har fått satt den andre hunden der den hører hjemme nå litt enklere med en hund som kan løpe litt selv da vi bor som vi bor.

Har vært inne og lest mye om forebygging men er ikke enkelt og følge dt må jeg si er jo så frustrerende og sitta som en anna tumling,:)

Takk for svar hvertfall:)

Jeg har hatt begge deler(mest låsning trur jeg!) i de to siste svangerskapene. Lurer på om dysioterapauten sa noe om at beggenløsning kunne føre til bekkenlåsning pga at musklene prøver å kompensere for smertene ved løsning, eller no...husker ikke helt jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...