Gå til innhold

Påmelding til treff på Pigen 25.februar


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Hadde det kjempekoselig sist gang, håper mange kan komme denne gangen også (med helt ferske UL-bilder).

Treffet er for alle som har lyst til å komme, ingen begrensninger.

Sist gang var vi 6, 2 med termin i april og 4 i juli, men slikt endrer seg jo fra treff til treff.

 

 

**************************************************

Ja, jeg kommer:

MaybeMe?

 

 

***************************************************

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også med!!! Hurra, første gangen jeg har mulighet til å bli med på treff og det på selveste første dag av permisjonen:)

 

Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også satt av datoen og så sant det ikke skjer noe uforutsett så dukker jeg opp også, det har aldri passet meg tidligere da jeg fortsatt jobber...... Termin i April, håper fler m termin i April dukker opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke vært med sist, p.g.a sykdom, men denne gangen kommer jeg.

Termin 16 juli, og skal til UL 13 feb, så da skal jeg ha med UL bildet :-)

Gleder meg til å treffe dere. Blir det bestilt bord denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kommer også:)

Var så koselig sist...

Tar med meg ultralyd bilder: vanlige + 3D :)

 

Gleder meg til å treffe dere igjen,

og koselig om det kommer flere "nye" på treff..

 

 

Tonje

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med..:) Det var sååå koselig sist.

 

Marisko jeg skal på UL den 13 feb på sykehuset. Jeg har time kl 11. Når har du? Kanskje vi møtes i døra.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er litt nysgjerrig og har lyst å komme, men skal egentlig på riding hvis jeg fortsatt er i stand til det!

Jeg har termin 3 sept. Flere som har rundt de tider?

Håper jeg kan komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet er 19.15 (lese på oversikten da vicky!!! :o))

Alle er selvfølgelig velkommen!

Vi begynner å bli ganske mange nå, det er moro. 11 stk til nå tror jeg?

Bord bør vel bestilles, men vi får vel vente og se om flere melder seg på.

Gleder meg til å se ultralydbilder. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sånn et lite tips... Har prøvd å bestille bord på pigen før til 18 stk og da fikk vi ikke lov fordi vi måtte forhåndsbestille maten. Det var med BIM-jentene. Da endte vi opp med å spise på jonas b i stedet. Pigen er jo ofte fullt hvis man ikke får bestilt bord. Så kanskje noen tar på seg å ta den telefonen snart å høre? Så får man evt organisert å møtes et annet sted. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det sikkert at alle 11 kommer da? det er sjeldent alle som melder seg på kommer... har jeg iallefall alltid opplevd.. hehe :P

men uansett er det kjempe god mat på jonas da :)

 

maybeme: kremt, så det i overskriften nå da :P:P:P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har veldig lyst til å bli med på BIM treff :-) tar med UL-bilder,men skal ikke på 3D før 7 Mars. Har ikke vært med før,men gleder meg til å treffe andre med kul på magen:-) terminen min er 26 Juni.

Gaya.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy at du har termin samtidig som meg:-) vi skal på 3D i Tønsberg vi da, å se på sønnen vår :-) gleder oss masse til det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 12 påmeldte så langt.

Noen som kunne bestilt bord? Jeg skal straks reise avgårde for helgen, men håper noen kan ordne det. Du gjorde jo en super jobb sist Linda!

Gleder meg til å se alle ultralydbildene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har termin 28 juni og har ikke vært på treff før, men ser at d er en del som har i juni og vil gjerne være med å snakke med andre i min situasjon.. Er første gang jeg er gravid, og har ennå kun vært på den ene ultralyden på sykehuset.. Skal på 3D i tønsberg den 19 mars:)

Håper d ikke er for sent å bli med?

Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig at du blir med Craaum86.. :)

 

Jeg har ikke bestilt bor på Pigen. Er det noen som har lyst til å bestille bor på Pigen? Jeg syns vi burde gjøre det før mandagen, slik at vi kan få plass til alle.

 

Ha en god helg folkens.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) er d for sent og melde seg på eller`?

har termin 22 juni forresten og har aldri vært på reff før:)

når er klokkeslettet?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette_20

Klokkeslettet er 19.15. På Pigen 25.Feb.

Jeg kan godt ringe å bestille bord jeg. Bestiller da til 14 stk for det er vel det vi blir hvis alle kommer. Jeg gleder meg veldig til å møte dere alle, har heller ikke vært med på dette før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt bor til 14 stk.på Pigen til kl 19.15. Man.25.Feb. Dem skulle ordne langbor til oss :-) Han jeg prata med sa at vi egentlig måtte forhåndsbestille mat, men at dette sikkert gikk greit, han skulle gi beskjed til dem som jobbet på kjøkkenet at vi ikke hadde bestilt mat på forhånd. Så da gleder jeg meg til å møte dere alle på Mandag :-) ha fortsatt en god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...