Gå til innhold

kan man kjøre helikopter når man er gravid?


tayni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, man kan jo fly når man er gravid.. så helikopter burde kanskje ikke være noe annerledes?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mannen min ville sagt; "Om du klarer å få et helikopter til å kjøre så er du jammen god ;-) Et helikopter og fly enten taxer, eller så flyr de" :-) (Mulig vi begge jobber/jobbet med fly... hehe)

 

Men ser man bort i fra det, så skulle det vel ikke være noe som helst i veien for at du kan fly med helikopter!

 

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk. regnet med at det ikke var noe problem. eneste jeg tenkte på var om det var større trykkforskjeller på fly og helikopter. men på en annen side så flyr man jo ikke så høyt med helikopter da.

tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som bor i utkantstrøk blir fraktet med helikopter til større sykehus når fødselen er i gang..Noen ganger skjer det jo fort og man rekker ikke å kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jo gå greit, som hun over sier at man bruker det jo som transportmiddel for gravide på vei til føden i enkelte strøk her til lands.

Jeg har fortsatt med å hoppe fallskjerm som gravid og det går helt fint ifølge flere leger, så man kan gjøre mer enn man tror. Så bare nyt utsikten du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...