Gå til innhold

Noen som husker tegnefilmer fra 80 tallet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den tiden en lånte moviebox og VHS kassetter til barnebursdag var det en serie om en blond jente som jeg tror heter Cindy. Såg ut som japansk animè. Hun var blond og store øyne, voks opp på barnehjem... Noen som huser navnet på serien eller noe som jeg kan søke etter?

Lager utdrikkninglag dvs. hyttetur og bruden elsket filmene om denne jenten...Hadde vært topp å vise den...

Skrevet

Kan ikke si jeg husker den nei ;-) Men dytter for deg,,, Eneste jeg husker er Enhjorningen. Og saa klart diverse Disney da..

Skrevet

Litt søkt ja..Men det var en serie med samme jenten og den var veldig populær.

Skrevet

jeg husker bare noe av det vi så på i barnebursdager da jeg var liten (jeg er 28).

Superted

Herbie

Pippi, Emil, Saltkråkan, Madikken

Turtles (men det var kanskje på 90 tallet)

Kommer ikke på fler i farten

søk på "barnefilmer 80tallet" eller noe

Skrevet

Husker ikke denne, nei..

Så mest på Herbie og den slags =D

Skrevet

Det ringer en bjelle her, men den er veldig svak altså. Mener å huske at jeg elsket å se den selv, men navnet kommer liksomikke frem. Prøv å søk på japansk anime + 80 tallet på youtube, kanskje...

Skrevet

skal søke litt mer ja... hadde bare vært så morsomt:)

Skrevet

Husker

Rainbow Bright?

Lonestar

He-man

Hulken

Skrevet

tror jeg husker henne!

kjørte hun rundt i en camping bil? jeg var veldig glad i den serien/filmen!:)

men klarer ikke huske hva den het:(

Skrevet

Ja, jeg tror det:) Har funnet en snutt på youtube jeg tror er henne, men det er en hyllest til anime på 80 tallet og de skriver ikke navn.. Kan jo hatt et annet navn på norsk..

Skrevet

FANT HENNE!!!! Hun heter CANDY, ikke Cindy:)

Tusen takk med hjelp jenter!! Nå bestiller jeg DVD.

Skrevet

CANDY, JA!!!!!! hehe... morro!

Skrevet

Noen som husker en serie som gikk på nrk på 90-tallet? Midten eller første del av 90-tallet. handlet om ei jente og hennes lillebror eller lillesøster som bor på ei sydhavsøy, men så var de egentlig fra verdensrommet eller noe slikt?

Så var det en oljerigg eller lignende med en gutt som var komerat med henne...ungdomsserie...seagirl eller noe sånt het den kanskje?

Skrevet

Jepp, det ringer bjeller. Men var den ikke senere, enten sent på 90 tallet eller sendt tidlig 2000?

Synes å huske at de sendte den på nrk jeg... De avslørte noen bad gays og så var det noe om forurensing?

Skrevet

Var det hun Alana? med en sånn greie som liknet en hårbøyle foran ved pannen, som kunne løfte ting og sånn? Hun hadde noen superkrefeter og var fra rommet eller noe

Skrevet

Mulig nrk sendte den seinere også ,men jeg husker den når heg var rundt 13-15 år og jeg er født i 1979...

Hun var ihvertfall veldig pen, med langt lyst hår også svømte hun med delfinene. Hun kunne også snakke med dem...

Dette var en ganske lang serie..

Skrevet

ocean girl heter det...og hun heter neri..

kom på det nå!!!

Skrevet

googla den, og de har sendt ocean girl nylig på nrk. Gud hvor flinke vi er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...