Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Mener dere at dette er utroskap, er jo noe paret er enige om? Er det vanlig med partnerbytte? Fikk høre for en stund siden at ett vennepar hadde hatt partnerbytte, ble egentli litt sjokkert jeg (kall meg gjerne prippen, kan være med på MYE når det gjelder sex, men hadde aldri klart å hatt sex med en kompis og visst at mannen min lå å hadde sex med dama hans i naborommet!! Det har også blitt endel "kluss" i ettertid, da to av disse endte med å gå veldig godt overens, begynnte å henge sammen å gjøre ting sammen, mens de andre to ble sjalu. Hvordan vet man at det ikke skjer igjen, dem har jo allerede hatt en gang med tillatelse?? For meg er Partnerbytte en tillatelse til å være utro, det kunne ikke jeg gitt!!
Willy Wonka Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Ikke aktuelt med partnerbytte....er så fornøyd med han jeg har )
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det er jo ikke utroskap, så lenge partene er enige..... Men jeg hadde aldri kunne gjort det
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Så enig, så enig!! HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Har vært med det som i utgangspunktet skulle være "soft swap", altså sex i samme rom som et annet par, men uten at man bytter partnere eller rører hverandre. Dette var ikke planlagt, men skjedde på en fest hos kjæresten min i USA. Mange som skulle ligge over, og vi endte opp med å dele rom med hans bestekompis og dama hans. Alle hadde drukket, men ingen var "wasted". Kjæresten min har en enorm dobbeltseng, så vi delte den alle fire. Det var bare snakk om å sove et par timer uansett. Jeg og dama til bestekompisen hans lå i midten og de på hver sin side av oss. Vel, det endte i hvert fall med at begge parene hadde sex, og at jeg og hun andre jenta klinte, tok på hverandre osv. mens vi hadde sex. Typen hennes klådde også en del på meg, og kjæresten min på henne. Jeg tror vi alle fant det veldig opphissende, men for min del må det være noe som "skjer av seg selv", ikke noe man planlegger liksom. Vi snakker fremdeles om det, og det har aldri blitt noe kluss i ettertid pga. dette.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Helt uaktuelt, men har venner som har holdt på med dette. Greit nok om begge trives med det, men som regel er det en av partene som pusher for å få gjennomslag for dette og den andre blir med bare fordi den føler at den mister partneren sin om de ikke blir med. Skjedde mye i vår venneflokk og som HI her sa, så ble det masse tull etterhvert. Folk var sammen bak partnerens rygg osv osv osv.. Enda det i utgangspunktet skulle være lov. Klart det er spennende med nye mennesker å ha sex med, men jeg hadde ikke synes det vært så spennende å se kjæresten ha sex med noen andre. Trall. Dobbeltmoral, tja..men sånn er det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå