Gå til innhold

Spåtråd av Klarsynten**


Gjest

Anbefalte innlegg

Nemo:

Skal du ha barn? Gutt?

Føler du har en fra før. Det føles for meg at du er utdannet og har god økonomi. Bor du i leilighet eller blokk? Ser ikke hus... hm.. denne var ikke lett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma 1.gang:

Får opp søsken om ikke lenge faktisk.Vil dere ha 2 tette??... Er samboeren din interessert i biler? Fikk opp at han er flink til å mekke på biler og ser han i en sånn blå arbeidsdress...hehe;)

 

Får ikke op mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Lyst å spå meg ??

 

Meg: 281288

Samboern: 181081

 

Hva for du opp av oss på graviditet? Økonomi ?? Kjærlighet ??

 

Takk for at du tar deg tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brenda:

Ser et sterkt forhold... men at dere vil møte motgang også. Holder dere sammen, så vil dere komme sterk ut av det. Han er en god mann. 2 barn sammen... kankje 3. Om dere får 3. så vil dere først være litt uenig. Dere kommer hvertfall til å diskutere det å få nr 3.

 

Ser ett hus og hage med huske til barna. Men ikke akkurat nå.. osm om det vil komme om noen år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger fødselsdato er det 06.08.81

 

Hvis du ser flere barn, så si fra, så skal jeg advare mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heaven: Har konflinkten noe med ett barn å gjøre? Har han fortsatt følelser?

Forholdet ditt vil å bra om dere jobber mot samme mål.. Jeg føler en skikkelig oppgitthet fra din samboer...over din x. Han er ikke sinna, men veldig oppgitt..?

Ser ut som om du får jobb først og hus 1-2 år etter;)

 

1 barn til ser jg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglo: Du får jobb til våren, men klarer ikke se akkurat når. Tror du får jobb rett før hun begynner i bhg;)

Dere klarer dere økonomisk, men tenk smart! Får opp at dere bør være forsiktig denne mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du:)

 

jeg lurer på når jeg vil komme til å føde? har termin i mai. (over eller før termin.)

kan du se om denne fødselen vil gå bra?

 

født 080683

 

 

klemklem:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym nå:

Får opp 3 barn tilsammen. Ser flytting innen 1 år.. bor dere trangt?

Får opp at du er veeeeldig usikker ang studiet og at du vil slutte for å begynne på noe annet.... du kommer til å gjøre det rette valget uansett;) Det du utdanner deg til nå kommer til å gjøre at det er vanskelig å få jobb... Du må gå inn i deg selv og ransake masse. Ikke tenk så mye at det hele blir rot, men se på de enkle fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp mye lys på deg- Mye humor. Og får opp 1 barn til, Året blir bra. Familien....hm... får opp noe konfliktfylt... men som ikke har direkte med deg å gjøre..

 

Tenk deg godt om før du hopper ut i noe. Er det jeg får opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynten. Ja, det har med barn å gjøre, tvillinger. Mange tror det fortsatt er følelser fra hans side, og at dette er kun for å straffe meg fordi jeg gikk. håpløs situasjon, og ja, samboeren er skikkelig oppgitt over x.. ser du hvordan denne rettsaken vil ende?? har det litt tungt og trenger en pekepinn så jeg er litt forberedt. :) Tusen tusen takk for at du tok deg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentebanden:

Her er det mye humor. Du og mannen ler mye;)

Du får ny jobb;) Sitter du mye i jobben din? Ser klart barnehage, og at det blir bra... men ser ikke om dere får den dere vil ha... bare at det blir topp;)

 

Bryllup...hm.. ja! Om 3 år. Trodde nesten dere var gift da jeg så på deg...hehe. rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei vi er ikke gifte, men vi har vært samboere i 10 år, er det lenge til før der kommer barn nr 2, hun vi har er 6 i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullmor:

dere får to barn;)

ser noe til våren... kanskje du blir gravid i mars-april!

Kjærlighet:dere må jobbe for det... du må stå på ditt du også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på nytt siden jeg ikke fikk noe respons lenger opp.. Kanskje fordi jeg ikke stilte noen spørsmål.

Jeg:031178

Han:230277

Barn:050506

 

Da lurer jeg på barn, kjærlighet og familieliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...