Gå til innhold

Spåtråd av Klarsynten**


Gjest

Anbefalte innlegg

Født 280779

Kommer jeg til å gå på skole i august?

Og hvor mange år studerer jeg?

Kommer jeg inn på det første valget mitt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trønder_jenta23: Er du en utålmodig sjel?? Hehe... får opp at du har vanskelig for å bestemme deg og at du er litt virrete hvis du forstår?

Ser flytting... til et mindre sted. Eller at du bor på et lite sted nå.. usikker.

Du får kankje 2 barn til, 1 om ikke mange år, og 1 etter du er 32 tror jeg! Og da ser jeg en ny mann.. med det siste barnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også? F 280672, samboer 221076

 

Flere barn?

Forholdet?

 

og konflikten jeg er oppe i med x, hvordan vil den gå?

 

Blir det hus på oss snart, og jobb på meg?

 

Tusen takk om du tar deg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Klarer du å se noe på meg?

 

Meg 161183

Sambo 180682

Vår datter 030407

 

Har fått barnehageplass til min datter etter påske. Så nå er det jobb søking for fult her.

Klarer jeg å få meg jobb til frøkna begynner i b.hagen, eller vil det ta lang tid?

Hvordan ser det ut økonomisk i nærmeste fremtid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magica: Ser tydelig frieri og bryllup! Ser deg i kjolen..hehe! Du kommer til å ha en lys kjole.. nesten hvit, men ikke i silkestoff.. men sånn stoff som ikke krøller seg. Og kjolen kommer ikke til å være overdådig eller med masse broderier.

 

Ser 1 barn til...kanskje..Er dere uenige om det med barn? Får opp en konflinkt,, at en av dere ikke vil så mye som den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ceprincess:

 

Får opp 2 barn jeg altså... hvertfall en gutt!!

Klarte ikke å se det med frisør, men følte sterkt på det med helse. OG jeg føler sterkt at du ville ha trivdes som jordmor. Det ville føles så riktig for deg. Ditt kall i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratosen:

Har du slitt før med graviditet? Får nesten opp at du har mistet? Denne gangen går det veldig bra! Ser bare lys rundt deg. Du får 2 barn.. neste om 3 eller 4 år...

Fast jobb ser jeg om 1.5 år tror jeg;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj, så spennende!!! :) Det er vel vanskelig å spå i tid, så da vet du sikkert ikke om det er lenge til?

 

Tja, vi har vært litt uenige ift flere barn men han begynner å komme litt på gli nå tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarsynten...ja jeg har mista to ganger før...

ser du noe kjønn i magen min???

regner med at d går en stund før jeg får fast jobb ja...så bra at det går fint i dette sv.skapet...du ser ikke når jeg føder? evt om fødselen tar lang tid??

tusen takk igjen...bare spør meg om d er noe du lurer på:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baremeg!:

Økonomi: har vært trangt?? Får opp det hevrtfall.. og at det vil rette seg etterhvert! Noen i fam din som har hjulpet deg økonomisk?? Ser ikke noe på flytting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Du kan øve deg litt på meg også.

Er gravid og jeg vet kjønnet,enda jeg føler det motsatte kjønn.Ser du hva jeg har i magen min?

Termin 4mai 08

født 28.04.82

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f. 040879

 

Lurer på hvor mange flere barn vi får og når, om vi snart får flyttet, om jeg kommer til å gjøre ferdig studiet jeg driver med eller om jeg starter på noe nytt, og gjerne hva jeg starter på i så fall og om jeg blir fornøyd med det... Om jeg kommer til å få jobb eller om det blir vanskelig... Lurer på så masse, jeg, men får vel starte med dette, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss2: Var dere sammen i 3 år? Var du 15?

Ser ikke at dere blir sammen igjen.. men ser at det har vært mye frem og tilbake...? At dere ikke klarer å bestemme dere for om dere skal være sammen. Og så føler jeg at en av dere er blitt veldig såret;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f 010984

 

Hei:) Lurer på om du ser noe på meg! Hvordan blir dette året for meg, min familie- jobb utdannelse?

 

Får vi flere barn??

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på meg da! :)

 

Får jeg ny jobb? Evt. hvor? Bør jeg bytte?

Blir det bryllup? Evt. når?

Får vi barnehage? Fra nå eller fra høsten? Den vi ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratosen:

Får opp fødsel nesten ved termin. Og at fødselen vil ta rundt 11-13 timer- En veldig fin fødsel. Får opp noe i september eller august.. Når er termin?

 

Ja, jeg lurer på når vi får nestemann?? Gutt eller jente? Hva med økonomien? Tusen takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann- elisabeth:

 

Ser en jente til på deg. Om ca 2 år?

Kjærligheten ser bra ut. Du har en mann i livet nå...og det vil vare;) Ser at dere har det romslig økonomisk? Eller... ser liksom et hvitt fint hus.. og dermed regener jeg med at dere klarer dere bra økonomisk?

 

Ser at du er en glajente, mye latter, men at du lett kan bli såret også. Du har mye godhet i deg! Føler det veldig godt når jeg ser på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomine:

Er jenta di lyshåret? Ser at du vil bli gravid når dattra di er rundt 2-2.5år. X`en... hm... jeg vet ikke.. men kanskje du burde titte deg rundt først. Føles som om han du blir sammen med ikke er langt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...