Gå til innhold

da er jeg tilbake for dere som har uro i huset eller treng fjernhealing;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan du se kjønnet på babyn min og?

 

Ser du noe rundt fødselen om min og babyns helse og eventuellt om den kommer tidlig eller seint i flg termin ?

 

Termin 8 mai

 

Er født 07.12.78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej har du chans å se på mig? jag har en son på 1 år å lurer på når du kan se nästa graviditet på mig å eventuellt kjönn? hur många barn tror du ja ender upp med?

 

jag är född 091184

han 030981

 

blir KJEMPE glad för svar.

mvh lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kinby legger du kort? Jeg sliter tungt, leter etter min far bla annet. Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet til deg ganske langt opp itråden men ble hoppet over..Så prøver igjen.

 

 

Jeg lurer på når jeg blir gravid?Kjønn?Forholdet til sambo hvordan det blir fremover?

 

Jeg er født 16.08.82 han 05.06.80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernedryss m/2 skatter jeg er et klarsynt medium og healer så jeg bruker ikke noen ting..ser,føl og hører:)

 

mammaen til gojenta...ha du ikke fått post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet ikke hva du trenger av opplysninger, men lurer på om det er uroligheter i leiligheten vår. 13.02.82 meg.

 

Bor hos mamma nå for en stund, i barndomshjemmet mitt. Er det uroligheter her hos mamma? hun 24.08.54.

Takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kimby - er alene med sønnen min. Lurer på om drømmemannen er å finne innen nærmeste fremtid, får vi barn?? evt når?? :) Er født 26.06.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kimby :)

 

Lurer på om du ser flere barn på meg? evnt når? kjønn? Har 3 barn fra før.

 

Jeg er f 14.10.74

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde vært kjempefint om du hadde hatt tid til å se på meg. Kan du se om det blir flere barn på meg og sambo, og evt når og kjønn?

Jeg er født 18.11.75

Han er født 04.02.75

Er veldig usikker på om jeg har noen EL for tiden. Tror vi burde ha truffet noen turer nå, uten resultat, og jeg tester negativt på EL-test. Har litt lite B12 og litt høyt prolaktin, og det er jo ikke helt positivt med tanke på EL.

Skal over på rehabiliteringspenger nå fordi jeg har vært sykmeldt i et år. Ser du om vi vil klare oss greit økonomisk? Blir utredet med tanke på ME fordi jeg er mye trøtt og sliten, tror kanskje heller det er etter en frontkollisjon jeg hadde i 94 men.. Håper bare jeg blir piggere etterhvert.

 

Vennlig hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du når jeg blir gravid og evt kjønn ???

 

Jeg 250283

mannen 130580

 

tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager så mye. Ser at jeg har jo skrevet til deg før på mailadr. din og fått svar.. Hehe.. Dårlig hukommelse er jo et av problemene mine.. sukk ;)

Ikke så greit å huske alt.. Se bort fra denne du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sånn prøver å sende mail til deg, men kanskje boxen din er full. Har også sendt mail på overnevnt mailadr. men ikke fått noe svar og det er over 1 1/2 uke siden.

 

Håper du svarer snart.

 

Lurte på en ting til når blir jeg gravid, 311071 evnt. kjønn og hvor mange barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir jeg gravid?

Har en gutt på 2 år.

jeg 081087

sambo 221184

 

Hvor mange barn vil vi få? Kjønn? Spådd tidligere at jeg skal få tvillinger? Ser du d? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kimby.

Driver du med ånder og slikt i hus?

Vi lurer på om det kan være noe i huset her. Ting slår seg på selv (komfyren) og det høres av og til ut som om noen går i 2. etasje her.

Hva trenger du for å finne det ut? Kan du fjerne det om det er noe?

 

Blir jeg gravid snart? 11.03.78

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kimby..

Du spådde meg gravid føre sommeren 08 for ei tid sea,men nå har det seg slik at jeg har gått 2(muligens3)dager over ikm,og det er første gangen det har skjedd....Kan jeg tørre håpe på at jeg er gravid nå?Tør ikke teste før mandag...

Jeg 141174

Han 281074

 

På forhånd 1000 takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...