Gå til innhold
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Hvor mange av juli barna krabber?!

Anbefalte innlegg

Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Det gjør min:) Er så flink så, men blir selvsagt noen blåmerker i panna;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chunky81

krabber, setter seg opp, og er nå i gang med å reise seg (reiser esg fint, men har ikke kontroll og slepper glatt uten å tenke seg om)..

aktiv krabat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnLin *j07* med januargutt.

Krabber!?? Er dere gærne.? ;0) hehe. Snuppa mi ligger støtt på rygg eller mage og vifter med ben og armer i luften hun.. :0) Noe irritert fordi hun ikke kommer seg noen vei..tar nok en goood stund før snuppa her er like aktiv som deres, ja.. .0)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Ikke en sjans... Min er så bedagelig at han gidder ikke å snu seg en gang.. Hehe.. Lite sannsynlig at han begynner og krabber før han går også,for de fleste i familien begynte med å gå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fox`y

min krapper ikke næi,får ikke opp beina hehe. men han åler rundt i ring da. tror d er lenge til han krabber ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
nettie med 4 små

Snuppa åler begger veier og står på knærne, så moro å se når "krabbekoden" brytes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

2småihus!:)

Lillemor krabber ikke skikkelig, men denne uka har hun ålet seg fram masse! ser ut som det er like før koden er brutt, men kan vel ta tid likevel! merker at jeg må passe på hva som er rundt omkring nå...for hun kommer seg stort sett dit hun vil, og det er gjerne dit det er ledninger og andre ting hun helst ikke skal leke med!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miriam_linnea<3tuva

jenta mi krabber og ruller rundt. prøver å stå men klarer det ikke helt... hu er ei veldig aktiv jente med mye lyd i seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
 boble <3

Min lille snupp har vært oppe på alle fire i ca en mnd. nå og endelig på søndag greide hun å "knekke koden".

Så gøy å se hvor utrolig stolt hun er:0) Ekstra gøy var det jo at hun krabbet av gårde for første gang på hytta til farmor og farfar. Med to stolte førstegangs besteforeldre som vitner:0)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Kommer seg opp på alle 4. Ser ut som at det ikke lenge før krabbinga starter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Han var 8 mnd og èn dag da han fikk til å krabbe første gang. Men han velger allikevel oftest å åle seg bortover siden det går fortere. Gleder meg til han velger konsekvent å krabbe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fox`y

skriver igjen jeg:) lillegutt har stått en stund på alle 4 nå kryper bakover men får ikke til å flytte henda helt ennå men er like rundt jørnet. åler seg over alt å d går jammen fort. store intressen er brusflasker,ledninger og støvsugern hehe.

han har oxo begynt å prøve å reise seg litt opp etter leker,skuffer å slikt men ender med knall og fall:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Idag, ny milepæl. Jeg laget mat på kjøkkenet mens gutten satt i lekegrinda i stua. Jeg gikk ut for å se til ham og jommen hadde han reist seg opp og stod og sugde på kanten av grinda. Jeg løøøp og hentet fotoapparatet....det er så gøy alle disse nye tingene de plutselig klarer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cathrine&Marthine

Marthine krabber som bare det :-) Gjort det i litt over en mnd nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tøfflus

Jenta mi begynte å krabbe to dager før hun ble 6 mnd. Hun har vært tidlig ute med det meste i grunn. Er nok ikke lenge før hun tar sine første skritt. Da blir det nok (igjen) en del knall og fall tenker jeg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snupi27

emilie har oxo begynt å krabbe nå =) begynte for snart 2 uker siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Love my kidz

Tjihi, nå har endelig Tony Leander også skjønt hvordan man krabber, og det er et sååå komisk syn :-D Herlige gutten min...

(se video på www.tonyleander.blogspot.com)

Han er ni mnd og ei uke nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
#Glad mamma til2#

Martin har krabbet i 2 1/2 måned nå.

Begynte å sette seg opp med det samme og han begynte å reise seg opp bare en uke etter han begynte å krabbe.Har gått langs møbler og ting lenge nå og prøver å slippe taket .Står litt uten å holde seg.

Han er 10 mnd.i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her