Gå til innhold

Det burde vært forbudt å lage brownies på frokost tv!!!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Nå står det nemlig en brownieskake i ovnen her og...Med unnskyldningen at jeg skal ta den med i bursdag til fetteren til Magnus i morgen...YEAH right! som om den overlever så lenge!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel browniesne ble skikkelig mislykka. Smakte på de og har stort sett ligget med hode i do etterpå!!

 

Ble i det miste en effektiv stopper for søtsuget mitt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kaka dårlig eller ble du dårlig av kaka? Hehe, om om en kake som fikk meg til å spy hadde satt noe stopper for søtsuget mitt! Hehe... Jeg hadde sikkert løpt ut og kjøpt sjokolade for å liksom fortelle magen min at godis er digg!! Bare sånn for sikkerhetsskyld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

browniesene smakte skikkelig rart, og ble ikke klissete inni, litt melete liksom....var sånn ferdigpose så skulle jo være idiotsikkert, men ikke for meg nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er vanskelig å få til ferdigposene av og til jeg.

 

Du kan jo prøve denne ;-) :

 

Brownies

200 grader i ca. 20-30 minutter, nede. Liten langpanne.

 

125 g meierismør

250 g sukker

3 egg

160 g hvetemel

1 ts vaniljesukker

1 ts bakepulver

1 dl appelsinjuice

3 ss kakaopulver

 

Glasur (kan sløyfes):

5-6 dl melis

6-8 ss meierismør

2 1/2 ts vaniljesukker

2 ss kakao

 

Rør meierismør og sukker lyst og luftig. Ha i ett egg av gangen og rør godt. Bland i de øvrige ingrediensene. Stek kaken og avkjøl den på rist. Kaken kan eventuelt dekkes med glasur eller drysses med lyst sjokoladepulver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskriften er notert!

 

Men nett nå grøsser jeg bare ved tanken på sjokolade!! Vet at det ikke varer evig....desverre!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i alle dager a, Mersa!!!! Klarer du å ødelegge pose brownies?? Hehe... og jeg som trodde du hadde husmor-gener! Jaja... genene er kanskje så bra at du ikke klarer lage ferdig poser bare ting fra bunnen av. ;) Pose brownies er en av mine spesialiteter. Toro posen er genial!!!! Regnet liksom med at du hadde laget den som de hadde på tv, jeg da.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Brownies i brødbakemaskin!! Hehe... Ooooo, fikk en ide!!! Hva med å lage brownies brød??? To brødskiver til frokost med et stort glass melk!!!! MMmmmmmm... Nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...