Dotten Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 ... så tenner 42 % av alle norske damer på menn med mye hår fra nakken og ned. Altså på ryggen! Hallo. Om jeg vil se på apekatter, drar jeg i dyreparken He, he. Nei, jeg er ihvertfall ikke blant de 42 %. Kjenner heller ingen som synes det er deilig å stryke på hårete rygger. Æsj, æsj og dobbelæsj. Foretrekker dem uten hår på brystet også jeg. Armer og ben er greit, men det får jammen holde!!!!!!!!
Anne-B. Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Syns det er mandig med hår på brystet. Hva andre liker, bryr jeg meg ikke om.
La Perla Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har jo aldri vært spesielt på utikk etter menn med mye kroppshår, men det er jo ikke avgjørende, synes jeg. Hadde for eksempel ikke forkastet Mannen i mott liv bare fordi han hadde hår på ryggen (hvilket han tilfeldigvis ikke har, da).
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Foretrekker noe midt i mellom ;-) Liker ikke full pels, men syns ikke det er så sexy med helt glatt heller. Det blir litt for guttete ;-)
Dotten Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 He, he. La Perla. Det hadde nok ikke jeg heller, men må si at det er skikkelig turn off for det. Og Anne B... jeg bryr meg heller ikke egentlig hva andre synes, men JEG sier ihvertfall min menig, så får andre ta det inn over seg eller ei. Det er de som er med apekatten, ikke jeg.......!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hår på ryggen er bare ekkelt.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 NEI!! Litt hår er greit, men apekatt??? Nei takk!
___ Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 For meg betyr det ikke så mye om de har masse hår eller ikke, bare de har litt. Helt glatte hårløse rygger og bryst er ekkelt på menn. Det forbinder jeg bare med smågutter som ikke har kommet i puberteten enda.
solstråle69 Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Må ærlig innrømme at antall kroppshår aldri har vært avgjørende for hvem jeg har forelsket meg i. :-) Har forøvrig vært sammen med "begge deler". Men når jeg tenker over det, så synes jeg helt "glatt" er litt for guttete når jeg ser det feks på stranda... :-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Så definitivt ikke!!!!! Æsj, får faktisk hetta jeg...
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Godt smaken er som baken....ekte mann har kroppshår!!! Hadde jeg ikke likt kroppshår på men kunne jeg like godt funnet meg et kvinnfolk :-DDD Jeg har en smålodden DEILIG mann....Mmmmmm..ELSKER hår på brystet...aldri likt hårløse guttvalper...vokst opp i en familie med hårete menn....farfar ligner en "silverback gorilla" nesten..heheheeh
ennaH Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Menn skal se ut som MENN- jo mer kroppshår, jo bedre!!!!!!! :-)
Dotten Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2008 He, he. Ja, stemmer det. Smaken er som baken. Men, jeg ser ikke på "hårløse" menn som gutter jeg da, så lenge de er MENN på alle andre måter. Ikke 150 cm høye og veier 30 kg liksom... (ikke noe for at de som ev. gjør det kan noe for det)...! Nei, jeg liker ikke hår... Fnis! Bare der det mest er naturlig i mine øyne. Armer, ben, hodet og down there!
cherry coke Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 Hår på ryggen liker jeg ikke, men hår på brystet er sexy og mandig! Helt glatt synes jeg er litt feminint.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. januar 2008 #16 Skrevet 23. januar 2008 Inget must å ha hår på ryggen akkurat, men smålodden på bryst og mage er bare nammenamm! Var med en som var kjemisk fri for hår bortsett fra litt på armer og ben. Følte rett og slett at jeg hadde meg med en 12åring, ikke en 30åring!
Dotten Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. januar 2008 He, he. Heller glatt enn apekatt Bare de er muskuløse og menn på alle andre måter, må gjerne bryst og rygg være så hårløst det kan bli Punktum!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 23. januar 2008 #18 Skrevet 23. januar 2008 mannen min har hår fra nakken og ned,jeg tenner ikke på håret han har på kroppen sin,men mannen i seg selv!han er kjempe flott,veltrent,atletisk,god og min mann!Han kan ikke noe for at han har hår på ryggen og skjemms av det selv,men jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 Hår på ryggen kan jeg styre min begeistring for, men pent hår på kassa liker jeg. En mann som barberer kassa ofte blir for jålete for meg.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 23. januar 2008 #20 Skrevet 23. januar 2008 Mannen her har ihvertfall masse hår på brystet, og det syns jeg er kjempesexy... Koselig å ligge på er det også! Men han har ikke noe på ryggen da. syns heller ikke det hadde vært noe kjempesexy, men ikke noe problem hvis han hadde hatt det. Går ikke etter hårmengde når jeg velger mann. Verre med de som har noen klatter med hår her og der, det syns jeg ser rart ut.
*Vetlis* Skrevet 23. januar 2008 #22 Skrevet 23. januar 2008 For meg spiller det ingen rolle, bare det er en mann!!!!! Hehe neida, mannen min har mye hår, men er ikke derfor jeg liker han akkurat. Egentlig synes jeg det kan være like sexy med en hårete brystkasse som en hårløs.... kommer liksom ann på mannen som eier den. Men digger vel ikke hårete rygger akkurat......
♥Snulder Skrevet 23. januar 2008 #23 Skrevet 23. januar 2008 Huff nei!!! Hårete rygger er noe av det mest usexy jeg vet om!!!
1stor1liten =) Skrevet 23. januar 2008 #25 Skrevet 23. januar 2008 Må si at jeg er anti-hår!! liker best uten ja =) hår på rygg og nakke *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå