Ann-chi87 14.pp! Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 jeg og sambo har vært sammen i 2 år i dag:) også driver jeg å lager et album med bilder fra vi ble sammen og til nå. så tenkte jeg at jeh skulle skrive noen fine kjærlighets dikt eller vers innimellom alle bildene:) så hvis dere veit om noen fine dikt tar jeg di i mot med åpne armer:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Noen ganger i livet finner man amuletter som bringer lykke og glede. Skulle gjerne hengt deg rundt halsen, men siden det ikke går så bærer jeg deg i hjertet i stedet. )
Hera83 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Sjekk teksta til Den finaste eg veit av Hellbillies. Den syns jeg er fin i alle fall!
blirjegsnartmamma Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Dette hadde jeg til mannen min når vi giftet oss Evig Din Med Deg er jeg alltid trygg, Med Deg er livet deilig å leve, Med Deg blir vi to som ler, Jeg vil være sammen med Deg ennå mer. Dine kyss er fortsatt spennende, Dine armer gjør meg varm, Dine øyne forfører hver dag, Jeg nyter deg i fulle drag. Uten Deg er jeg kald, Uten Deg er det tomt, Uten Deg er det ensomt og trist, At jeg trenger Deg er sant og visst . Takk for at Du er Deg, Takk for at Du er her, Takk for at du ville bli min, Jeg er evig Din.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 tusen takk jenter:) hvis dere har flere på lur tar jeg gjerne di også har et helt album jeg skal fylle med fine bilder og dikt å sann:)
Gemini7 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har mange!! Skal bare få skylt ut hårfargen og lett litt så kan jeg skrive dem:)
Gemini7 Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 De evige tre Det er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej Den ene er ham jeg elsker den anden elsker mig Dene ene er i en natlig drøm der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind Den ene gav mig et vårlig pust af lykke der snart for hen den anden gav mig sit hele liv og fik aldrig en time igjen. Den ene bruser i blodets sang, hvor elskov er ren og fri, den anden er et med den triste dag som drømmene drukner i Hver kvinde står mellom disse to, forelsket, elsket og ren- en gang hvert hundrede år kan det skje de smelter sammen til en.. Tove Ditlevsen Så tag mit hjerte Så tag mit hjerte i dine hænder, men tag det varsomt og ta det blidt, det røde hjerte - nu er det ditt Det slår så roligt, det slår så dæmpet, for det har elsket og det har lidt, nu er det stille -nu er det ditt Og det kan såres, og det kan segne, og det kan glemme og glemme titt, men glemmer aldrig at det er ditt Det var så stærkt og så stolt, mit hjerte, det sov og drømte i lyst og leg nu kan det knuses - men kun af dig. T. Ditlevsen Vise om å være glad Vet om et navn je som ringgullet glitrer om, ja - og som kveldsfugl og måråsfugl kvitrer om Vet om to auger je ...sola som såg over åser og åer som nattskuggen låg over Vet om to armer je hver gang je kjem i dem finn je en bolig, ei trøst og et hem i dem Vet om ei sjel je som huvu mitt luter åt ei som je søv i og våkner og kuter åt Vet om en gutt je Go er'n, blid er'n "Min" sa je. "Mi" sa'n MEG har'n. MIN er'n.. Einar Skjæraasen Finnes utrolig mange fine sangtekster også om kjærlighet da.. Wedding song I love you more than ever, more than time and more than love I love you more than dreams, and more than the stars above Love you more than madness, more than waves upon the sea Love you more than life itself, you mean that much to me Ever since you walked right in, the circle's been complete I've said goodbye to haunted rooms and faces in the streets To the courtyard of the jester which is hidden from the sun I love you more than ever and i haven't yet begun.. The tune that is yours and mine to play upon this earth We'll play it out the best we know, whatever it is worth What's lost is lost we can't regain what went down in the flood Bu happiness to me is you, and i love you more than blood. Bob Dylan denne er det mange flere vers på, og jeg har nok mange andre kjærldikt liggende også, på norsk, svensk, dansk og engelsk men nå må jeg gå, min febersyke datter gråter.. Kan se om jeg finner noen senere:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2008 tusen hjertelig takk Gemini7:) og god bedring til din lille datter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå