Gå til innhold

Noen som har erfaring med Naproxen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med dønn stiv nakke, klarer ikke å snu på huet uten at det gjør satans vondt.

Var hos legen, og fikk Naproxen. Har tatt det i 2 dager nå.

Men når begynner det å virke?

Blir snart desperat her:-(

Fortsetter under...

Skrevet

Har brukt det mot menssmerter bare, og da har det virket ganske så med en gang..

Ikke mye hjelp i meg da..

Skrevet

Ta kontakt med kiropraktor, du:) Det er det einaste som hjelper på det du beskriver:)

Naproxen tar litt av smertene som er symptomet, men du treng anna behandling for å fikse årsaken til dei:)

Eg har tidligare vore ofte plaga med slik kink i nakken, og det einaste som har hjelpt meg er kiropraktoren, og då har eg ikkje trengt å bruke så mykje sm.stillande heller:)

Du går faktisk ut fra kontoret til kiropraktor og kan snu hodet uten at det gjer vondt:)

Skrevet

Hei...

Jeg har funnet en glitrende blanding. 2 paracet og 2 naproxen. Da slipper mye. Ren naproxen funker for meg bare ved tegn til at nakken vil begynne å krangle.

Men akuttmedisin er helt klart mobic- tror jeg det heter...på resept fra legen.

Legen min anbefalte å følge naproxen/paracet max døgndose i to ukerfor å få nakken til å roe seg. Har brukt elektro-behandling i gode perioder, men i dårlige perioder går musklene i krampe og jeg besvimer om jeg prøver direkte behandling . Vet ikke hvor mye du sliter, men vondt som fy er det....

Lykke til

Skrevet

Jeg fikk også tipset om kiropraktor. Men det hjelper lite når nakken skvetter tilbake inen få dager.

Men jeg har derimot fått fastlegen til å sende meg på div undersøkelser. CT etc, og har fått beskjed om at det kun er muskulært. Er mye bedre nå etter å ha vært flink med trening, og brukt myyye penger på masai-sko.

Skrevet

Tenkte faktisk på kiropraktoren min i dag, men det er jo ikke lett å få time...

Og guttungen stakkar skjønner jo ikke hvorfor mamma hyler når han dunker meg i huet!

Annonse

Skrevet

Kiropraktor kan hjelpe for få knukket opp litt, deretter vil jeg anbefale naprapat på det varmeste.

Selv fikk jeg somadril som muskelavslappende, tok dette før jeg la meg, men når nakken var så stiv at jeg ikke klarte snu hodet, så var det naprapaten som gjorde susen.

Skrevet

En naprapat gjør virkelig underverker!

De "knekker opp" som en kiropraktor, men jobber også med musklene, varmebehandling og massasje. Kan anbefale det på det varmeste, har fått mye god hjelp av naprapaten jeg bruker. Han har forresten akkutt-timer også, så det er bare å ringe. God bedring til deg, ikke godt det der.

Skrevet

Da skal jeg jammen undersøke om det er en naprapat i nærheten, for dette er til å bli gal av!

Takk for gode tips!

Skrevet

fikk bare vondt i hodet av de.

Når jeg har stiv nakke får jeg til kiropraktor. Leger kan desverre ikke gjøre annet enn å skrive ut resept og jeg ville heller gått til noen som kan løse problemet ditt. medikamenter er ikke tingen for stiv nakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...