Gå til innhold

Noen som vet hvem toppidrettsutøveren på 32 som er anmeldt for voldtekt er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble siktet for det samme for noen år siden også.

Skrevet

Ja, stakkars han også! De fleste som blir anklaget, eller gjør noe galt har det heller ikke godt.

Jeg er heller ikke særlig for grafsingen i pressen!

"Dessverre" er jeg laget med empati for de fleste :-(

Skrevet

Mrs McDreamy: Sånn er jeg også... Er du født i vekten? :P

Det er jo synd i han hvis det feks ikke er sant.

Skrevet

Han ble vel ikke bare siktet, men er faktisk også dømt for dette tidligere. Synes derfor det er merkelig hvorfor nettopp han skal kunne få være anonym, mens mange andre mennesker som er siktet eller dømt for langt mindre alvorlige forbrytelser navngis og forfølges i pressen. Denne mannen har jo hatt "tilgang" til ungdommer gjennom sin posisjon som idrettsmann, uten at de som har barn som omgås han vet om at han er en dømt voldtektsforbryter... Rart at det er de som gjør noen av de verste forbrytelsene som beskyttes mest.

Tror forøvrig neppe han er særlig til kjendis, da hadde vi nok hørt hvem det var allerede.

Skrevet

Kjendis og kjendis.

Er vel kanskje C kjendis i Drammensområdet, der han er fra. Ikke driver han med en veldig stor idrett heller......

Skrevet

Han er tidligere dømt.. Men har forgrepet seg igjen.. bor i nærheten av meg.. *grøss*

Skrevet

Synes ikke det er nødvendig med spekulering herinne. Utvikler seg til rene heksejakter etterhvert!

Skrevet

Han er i hvertfall mer til heks enn heksene som ble jaktet på i fordums tid.

Skrevet

Vil ikke akkurat si at det er heksejakt.. Synes det er helt sykt at han er dømt for incest.. Kommer ut.. fortsetter "karrieren" innen sport og kan leve som normalt...Han kan fortsatt ha masse omgang med barn mens foreldre aner fred og ingen fare..

Skrevet

Det blir fort en heksejakt ut av sånt. Folk mener de vet hvem det er, legger ut diverse opplysninger, som andre igjen mener de kjenner igjen hos den eller den. Så kan det være heeeeelt på jordet.....Skjønner?

Hørt om han stakkaren som nettopp feilaktig ble antatt som "lommemannen", og som ble lagt ut på YouTube?? Noen må jo ha det et steds fra......Skulle faen ikke forundre meg om det hadde kommet fra nettopp en debattside eller noe.....Skummelt med sånne spekulasjoner uten fast hold synes jeg! Kan være svært skadelig:-(

Skrevet

Jeg vet ikke hva han heter .. men skulle gjerne likt og visst det ja..

Sitter og leser om det nå.., og forrige gang var det staff som tok saken for han.. overraskende..

Er et bilde av han hvor ansiktet er visket halveis ut.., men hvis man kjenner til han kan man lett kjenne han igjen på bildet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...