Gå til innhold

Førstegangsfødende----> født før eller etter termin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 7 dager over termindato på første. Håper jeg føder før termin denne gangen (lov å håpe ja ;) )

Skrevet

Ca 5 % føder på termin tror jeg. Jeg gjorde det sist (da var jeg førstegangs) :-) Nå planlegger jeg å føde på tirsdag for da er det fullmåne, hehe :-D

Skrevet

Jeg fødte akkurat på UL-termin-dato, 15 dager etter mens-termin med første.

Innbiller meg at psyken ha noe med det å gjøre. Jeg er stemor til 2 unger som vi har 50 %. og jeg stressa litt i forhold til fødsel sist. Ville ikke at de skulle være hjemme når fødselen startet.

Samme kveld som vi hadde levert ungene til sin mor, startet fødselen..

Uansett, denne gangen stresser jeg ikke sånn, så om vi har huset fullt av unger, så får vi satt dem bort før babyen kommer ut likevel. :o)

Håper på å slippe å gå over UL-termin da, men mens-termin tenker jeg ikke engang på denne gangen, bare 5 dager i forskjell nå da.

Skrevet

Riene mine startet morgenen på termindatoen med min første. Fødselen varte i 33 timer så han kom ut dagen etter. Hos min søster startet riene om kvelden på termindatoen og hennes fødsel varte ennå lengre. Dette med før og etter kanskje er noe genetisk? Kan jo variere selvfølgelig her også.

Skrevet

Vannet gikk på termindagen i det jeg stod opp av sengen. Riene begynte ikke før 24. Han ble født 4 timer og 6 minutter over termin;o)

Skrevet

Førstemann ble født 6 dager før termin.

Andremann ble født 5 dager før termin.

Skrevet

Vesla kom 2 dager før ULtermin, 1 dag før mens-termin.

Skrevet

Fødte seks dager etter UL-termin

Skrevet

Det begynte på termin men ungen kom 2 dager etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...