Gå til innhold

Nå får vi kanskje oppleve litt ordentlig vinter!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Drar hjem til mamma og pappa til helgen. Hadde vært så kjekt om snøen lå fremdeles da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har litt snø vi i alle fall, ca 90 cm eller noe slikt. Snøen ligger på trærne så de er helt hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt hvor du opprinnelig kommer fra, men her er det blitt mildvær så mye av snøen kommer til åregne vekk til helgen tror jeg. Den halvmeteren som kom i helgen kommer til å bli slaps ganske snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineineinei! Er på andre siden av Oslo, Skedsmo....kan være det er litt kladere siden det er litt lengre nord...?? Håper på det!

 

Magnus kommer jo aldri til å oppleve vinter han....Kommer til å være noe vi må reise vekk (kanskje langt vekk) for å oppleve...Det er trist!

 

Og Akt80! Tenk så gøy om det kommer masse snø her (som ligger og ikke bare blir slaps) Så kan vi ake ned Fløyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så fantastisk! Men vi skal bare være der noen dager, så blir nok ikke tur til Hunerfossen denne gangen, men skal jammen prøve å gjøre en på vinteren en gang! Bare vært der som barn om sommeren jeg :)

 

Thomas og meg: Nei vi tok det over telefon her om dagen, vi (les: jeg ) klarte ikke vente! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært det på vinteren ennå vi heller. Var et venne par av oss det i fjor og de var fornøyd. I år har de satset mer på barna. Skulle sikkert vært der en tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er igrunn bra. Får ikke sove om natten av en eller annen grunn. Men fra 07-09 sover jeg knallgodt. Helt merkelig. Godt magnuspappan kan ta Magnus og levere han i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han har muligheten til å gjøre det da. Godt å få slapper ordentlig av tenker jeg. Jeg var fryktelig trøtt i begynnelsen av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...