Gå til innhold

Dette kan vi! Barn nr. 3 el. 4 (eller kanskje barn nr. 5) på vei!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veterantråden! Supermammatråden!

 

Tråden for oss som virkelig drar opp fødselstallet i Norge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn nummer 3 ventes her :) Blir 3 stk i løpet av 3 år og 2 mnd, så jeg bidrar godt i forhold til fødselstall mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn nummer 3 ventes her også. Har jenter som blir 5 og 4 inneværende år. Trodde egentig at vi var ferdig med bleieskift og våkenetter, men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 3 jeg og..har ein gutt på 6 1/2 år å ei jente på 4:)

litt uvirkelig for meg egentlig..trodde jeg og var ferdig..å jeg føler meg ikke gravid..utenom litt trett og ikke så veldig go toldmodighet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nr 3. Har to gutter på 2 og 4 år:) Dette var nok ikke det beste tidspunktet, men gøy likevell. Føler meg heller ikke gravid denne gangen. Med de 2 andre var jeg kvalm fra dag en, men ikke denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 2.sept, to gutter på 6 og 7,5 fra før. Veldig veldig kvalm og kaster opp, som de to forrige gangene. Kommer nok til å vare leenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer nummer 5!! Har juksa litt da, har ei stedatter på snart 8, men har vært mamman hennes siden hun var 2. Og hun bor permanent med oss, og sier mamma til meg. Hadde selv ei jente (snart 11) fra før. Og så har vi en jente på 4 og gutt på 2 i sammen. Og den lille som ventes ca 21. sept. da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir vårt fjerde barn, fra før av har vi storebror på 13, søs på 9 og Lotta som nettopp fylte 1 år. Det var så vellykket med forrige attpåskatt at vi gjerne vil gjenta suksessen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig har jeg kommet meg inn på disse sidene her! Mitt 4. barn i min mage og gleden er stor for å kunne dele dette med andre! Termin ca 1. september, men har ikke vært hos lege enda. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr. 3 her (25% sjanse for tvillinger igjen....men det hopper vi bukk over) og har tvillinger på fem år fra før :)

 

Jeg blir likevel å regne som førstegangsfødene tror jeg, for det var planlagt keisersnitt sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...