Gå til innhold

antatt termindao 30/9, men det spørs om det er velykket forsøk


Icerus

Anbefalte innlegg

Hadde siste mens start 22.12.07. Hadde ikke planlagt noe forsøk men fant ut etter en ikke beskyttet hyrdesstund at jeg mest sannsynlig var i en mulig periode for befruktning. Og vi ble enige om at vi da kunne prøve og se.

 

Etter min utregning er jeg fruktbar 5/1. Og (litt detaljert) har siden 31/1 hatt jevnlig kos. å nå håper vi på å komme i mål. Dersom dette stemmer har jeg termin 30/9 :)

 

Gleder med til å teste. Samboer er allerede blitt utolmodig etter å teste... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

Jeg håper du føler rett, og at spiren sitter. Men du må passe på deg selv! Jeg tror det er viktig å ikke få forventningene alt for høyt opp, for da blir en evt nedtur så utrolig tung å takle. ta noen dager fri fra denne siden, prøv å tenke på noe annet.. jeg sier ikke dette for å være stygg med deg, men du må forsøke å beskytte hjertet ditt i en så sårbar situasjon som du nå er i. Det er ingenting som er bedre enn om spiren sitter, men du må også ha hodet åpent for at det ikke alltid klaffer for alle med en gang.

 

håper ikke du blir sint på meg... ønsker bare ditt beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser faren med å bli for giret uten å vite om det er noe eller ikke. Men klarer ikke å holde meg borte denne uken alikevel. Ettersom dette er første gangen vi i deg hele tatt prøver er det mye jeg lurer på :)

 

Er ikke sint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper dte klaffer for dere, er alltid moro når det klaffer i 1.pp!

 

Har du vært inne på BliGravid forumet? Der er det mange i din situasjon!:)

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Marte og Tulla

 

Joda, er på bli gravid også ;) Har hatt mange symptomer de siste dagen. Men prøver å "la være" å legge merke til dem. Det kan jo være at kroppen lar seg påvirke litt av ønsket om å bli gravid.

 

Ellers er det ikke så lenge til jeg skal teste, så overlever noen dager til med spenning :) Så håper jeg at det klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Icerus.

Når skulle du teste? Har samme antatte dato som deg... Har ikke kjøpt meg test enda.. Da vet jeg at jeg ikke greier la være å teste. Tenkt å kjøpe en til helga og teste på lørdag... Måtte det slå til å bli positivt denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...